Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tooske die van jou slaapt snel door zeg! Ik wil dat ooooook :x hahahahaha... Oh heb ze een allergie. Welke voeding hebben jullie nu? Ismail krijgt Soyavoeding

Ismail mijn god waar zal ik beginnen. Hij heeft toch last van zijn darmen :x Hij loopt ontiegelijk te krampen en te persen. Dus gaat ik morgen maar het AMC bellen. Dan kunnen ze alvast brainstormen wat ze willen doen. We moeten de 26e toch heen voor na-controle voor zijn liesbreuk.

Meneer heeft trouwens wel zijn wakkere uurtjes. Vandaag weer van 14.45 tot 18.30 klaar wakker :D

Dus heb ik hem maar laten liggen tot 20.15 en toen in bad gedaan, flesje erin en hoppa meneer sliep. Leg ik hem in zijn bedje hahahaha wordt meneer wakker en loopt hij te brabbelen haha. Ben maar wat gaan rommelen in de badkamer. Na 10 minuten sliep hij.

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Tooske, fijn dat je nu wellicht duidelijk hebt wat er met Jessi is. En Koemelk intolerantie komt vaak voor idd! Wat doet de nieuwe voeding? Voeding op basis van geitenmelk moet goed werken!

@ Dani; he wat rot dat jullie Ismail zo last blijft houden van zijn darmpjes! Hopelijk kunnen ze er snel wat mee in het zhuis.

@ hoe is het met Gimena: Ze leest nog wel mee met ons. Posten lukt helaas niet ivm omstandigheden. Wanneer je een bericht hebt voor haar... laat het me dan weten dan stuur ik het door.

@ hier; manlief is gaan werken en ik val in een vermoeidheidsachtbaan ;) Dus... hand op de rem en rust pakken. Tot gauw meiden!

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Blue geef maar aan Gimena door dat ik wel aan haar denk hoor.

Whoeiiiiiiiiiii meeeeeeeee is jarig vandaag :D

4. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag Danitjuh!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marlies dank je wel. Hoe gaat het bij jou?

Ik zit nu aan de dialyse heb koek uit gedeeld aan de medepatienten. Straks komt me moeder met Ismail op visite :D

6. marlies85

Hier gaat het zijn gangetje :) We zitten echt te wachten tot die kleine kruimel zich gaat aandienen.....zul je altijd zien dat ie ons nog een week of 2 laat wachten.

Gezellig dat je moeder met je kereltje op bezoek komt!

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Danitjuh, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!!

@ Marlies, je gaat bijna bevallen!!!! WOW wat komt het nu dichtbij zeg... en vandaag naar VK lees ik. Ben je al geweest? hoe was het daar?

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Blue dank je wel! Hoe is het met jou kleine?

Marlies hoe was het bij de VK?

Mijn moeder was langs geweest met Ismail op de dialyse. Iedereen natuurlijk gluren hihi... Moeders zei dat Ismail weer flink aan het krampen is geweest vanaf het moment dat ik wegging. Dus vanaf 8 uur tot kwart voor 11. Toen in de auto is hij in slaap gevallen. Ben echt blij dat we dat onderzoek krijgen. 5 poepluiers op een dag lijkt mij ook niet echt goed voor het lijfje hihi..

Straks beetje visite. Moeders, oma, broertje + vrouw + kind en een vriendin.

Heb van mijn moeder een taartworkshop gekregen :D

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Berichtje van Gimena:

hallo Dames,
    hoe maken jullie het?
    ik volg jullie wel i.v.m. liever anoniem blijven (pesterijen/en nieuwsgierige familie leden)
    en 2012 pakken we onze dromen weer op ;).

@marlies hou je het nog een beetje vol??

@wolkje hoe maakt je dochtertje het nu, wat heeft ze?

@blue haai lieverd:D hoe gaat het met je kleine boefje?

@Danitjuh ten 1e gefeliciteerd met je verjaardag :) hier gaat alles prima hoor :)

zo ik ga verder met koken,en me werk kleding in de was gooien.

dikke smakkerd en een dikke knuffel.
    Gimena xxx

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Owh bah zeg dat er zulke mensen bestaan die je het leven zuur maken op die manier! Fijn om af en toe via Blue wat van je te horen!

Zo hier is iedereen weer lekker weg. Manlief ligt voor pampus op de bank *snurkt* en ik ga ook zo maar naar bedje toe.

Heb 3 bossen met bloemen gehad en een leesboek van de shopaholic serie en een lekkere douchding van rituals :D

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Altijd goed die verwennerij!

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marlies ben je aan het bevallen :D

Zo wij zijn terug van het ziekenhuis. Ismail weegt nu 3930 en is 55 cm lang :D Me is zoooo trots :D Hij mag nu 6x 110 hebben en over 2 weken mogen we proberen om naar 5 voedingen te gaan. We mogen nog niet zwemmen :( Pas in december. En in november mogen we met fruithapje beginnen :D

Hij heeft ook weer zijn prikjes gehad. Dus hij moet pas over 11 maanden weer als het goed is voor deze prikken. Hij krijgt nu alleen wel 1x in de maand een prik tegen het RS-virus. Hij ligt nu te knorren in de maxi-cosi.. Af en toe een huiltje dus valt tot nu toe nog mee

13. marlies85

#1933 marlies85, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2011
    'Hihihi nee, was het maar waar ik aan het bevallen was :D

Ismail doet het goed joh!

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik wou dat maikel het net zo gied deed als ismail snif snif :(

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitjuh, wanneer moet je terug naar t ziekenhuis voor controle voor Ismael?

Blue, ja let op jezelf hoor, op den duur kan t echt gaan opbreken die vermoeidheid!

Marlies, ben zow benieuwd naar jullie spruitje!

Lan, gaat het nog niet goed met Maikel? En met jou zo te lezen ook niet? Echt klote meis....

Gimena, hoop dat 2012 jullie jaar wordt.

Met Jessi gaat het goed, op de nieuwe voeding doet ze het wel wat beter, maar of dat nou aan de voeding ligt of gewoon omdat ze wat ouder wordt, ik weet het niet. Dus denk niet dat het koemelk intolerantie is. As dinsdag zit ze 2 weken op die voeding en denk dat we dan gewoon weer op de vorige voeding overstappen. Als het dan echt slechter gaat kunnen we altijd nog terug.

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lan laat je niet gek maken! Potjadorie moet ik je een schop onder je kont gaan geven? Je bent een topmoeder! en Maikel haalt vanzelf de schade wel in. Knuffie

Tooske hij moet maandag naar het AMC voor de nacontrole van zijn liesbreuk. En dan horen we gelijk hopelijk wanneer zijn darmonderzoek is.

Hier ehhhh ja gaat wel goed. Ismail had lekker geslapen vanaf 4 uur snachts.. tot kwart voor 8 dus ik mag niet mopperen! Poepen ja wat zal ik er van zeggen. Niks dus.. Zegt genoeg toch :cool:

Straks op verjaardag van de dochter van de oom van mijn man.

Morgen krijgt Ismail zijn prik tegen het RS-virus. Arm kind ...

Ohhh jaaaa :D Hij lag gister in de box op zijn buik en in ene ging hij van zijn buik naar zijn rug :D * trots*

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap van Ismael dat ie al om kan draaien!!!! Hopelijk kunnen ze iets aan zijn poep probleem doen.

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Volgens danitjuh maak ik me me te druk zoals jullie horen :D

Maikel weegt nu net over de 4 kilo en is 53cm voor mij gevoel gaat het allemaal niet zo geweldig. Hij groeit niet op alleen melk maar krijgt nu in de fles fantomalt een energieverrijkend poeder.
    en ik bied 5 keer 110cc aan hij drinkt 2 a 3 ker fles leeg de andere zijn tussen de 70 en 90cc

19. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Lan: heb vertrouwen in Maikel, hij komt er wel. En ook groot blik zelfvertrouwen voor jezelf open trekken mag best hoor! Staat bij de voorraad groente in je kast, kijk maar ;) Je mag er zijn!

Dani; super dat je manneke al kan draaien :D

Tooske; idd ja, breekt soms echt op :S Maar goed, vandaag een heerlijke dag. Het is idd even gissen of het de tijd is die haar doet sterken of toch de voeding die je gewisseld hebt.

Marlies; hoe is het?!

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou ehhhhhh hier niet echt veel te melden. Ismail heeft gister prikkie gehad tegen het RS-virus. Was wat zeurderig en verders niet. Me moeder is lekker op vakantie naar Spanje. Dus een vriendin en de vrouw van de oom van mijn man die passen op Ismail als ik aan de dialyse zit.

Ik heb een klacht ingediend bij de post. Er zijn zeker 5 geboortekaartjes niet aangekomen :x Ze kunnen het niet meer achterhalen waar het mis is gegaan. Heb wel een boekje van Dick Bruna gekregen als sorry...

Straks lekker met de kleine wandelen bij het IJsselmeer. Als manlief meewilt :D en anders gaat ik in me remie!

Deel Deze Pagina