Marlies gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje Danisha!!!! Geniet lekker van je kraamtijd!!!! Oh een knip daar weet ik ook alles van Wel een lekkere snelle bevalling zeg! Vraagje hebben jullie een nachtlampje of iets dergelijks???? Lag er dus belachelijk vroeg in Geslapen tot 24.00 want tja dat ritme van Ismail zit er gewoon in hahahaa.. Dacht dat het mijn beurt was om voeding te geven hihi..Kon me gewoon lekker omdraaien. Eerst toch even bij Ismail gekeken. En manlief zat naast zijn bed totdat Ismail weer terug in slaap viel. Ik zo: je kan gewoon weg gaan hoor. Licht uit en klaar. En toen viel Ismail binnen 5 min. in slaap. Nou de was draait alweer. De puckababy zit erin! Ja warempel lang leve de post. De enveloppe was kapot en mijn adres was niet goed zichtbaar meer. Dus de post moest eerst uitzoeken welk adres natuurlijk. Er zat een sorry briefje bij Ismail ligt hopelijk weer eventjes lekker te slapen. We moeten straks eventjes naar moeders huis om te kijken of de bbq het doet hihi. Dus dan gaat manlief met aanhang lekker daar bbq-en en ik zit in het ziekenhuis te koken
Marlies proficiaat meis met de geboorte van jullie dochter Danisha!!!! Wat heerlijk dat het zo snel gegaan is zeg. Ja auw hechtingen.... Hoop dat je snel weer opknapt. Hoe gaat het met jullie? Geef je borst of fles? Hier vandaag bij het bureau geweest, we krijgen een verwijzing voor de pepti voeding zodat we die vergoedt krijgen via de verzekering. En ze heeft haar eerste prikjes gehad, ah ze gilde echt na die prikjes echt zo zielig! Ze heeft vanmiddag 3,5 uur in haar bedje geslapen en na de fles van 6 uur is ze lekker in de douche geweest met mij en om half 8 lag ze er weer in. Hoop dat ze er niet te veel last van krijgt en gewoon lekker veel slaapt de komende dagen
Eventjes gauw een zwaai van mijn kant. @ Tooske: ik ben me aan het voorbereiden om de borstvoedigg vaarwel te zeggen.Danisha wil absoluut niet aanhappen en de productie komt zelfs met medicatie niet echt op gang. Morgen komen ze godzijdank de hechtingen verwijderen, die trekken als een idioot. Maar verder is het wel genieten van ons mooie moppie. Hoe gaat het met de andere dames hier?
Tooske arm meisje! Gaat het vandaag al weer wat beter met haar? Fijn die machtiging voor de voeding. Dat hebben wij ook voor de soya. Anders moeten wij per blik 20 euro betalen en dat tikt aan hoor hihi Marlies lekker genieten van jullie poppetje! Ohh lekker de hechtingen eruit! Nou Ismail was weer wat vrolijker vandaag. Af en toe lachen en brabbelen. Het bleef schommelen tussen de 37.7 en 37.9 maar op advies van het ziekenhuis toch voor de nacht een zetpil geven. Voor degene die ik niet op hyves of facebook heb Het Familieportret Eventjes stemmen graag
Ismail is wel weer wat beter dan gister. Gewoon in de gaten houden en dan zien we het wel. Wat een prutweer vandaag zeg. Tis nu echt herfst! Vandaag nog maar rommelen in huis. Manlief heeft werk gebeld dat hij thuis blijft tot zondagnacht. Dus dan moet ik het er ff van nemen
Dames leven jullie nog???? Nou hier heeft manlief Ismail gister toegesproken dat hij mama wat rust moet geven Om 7 uur Ismail in bad gedaan fles erin en hij lag lekker om kwart voor 8 in bed. Mama ook in bed om half 9 Ismail weer wakker om 23.30. Fles erin hij slapen Om 03.30 fles erin en weer slapen tot 7 uur en toen heeft papa hem genomen en ik nog 1.5 uur doorgetukt. Ik kan er weer een beetje tegen aan Wat te doen vandaag?? De keuken een scrobbeurt geven Als Ismail het toelaat
Hoi dames! Dat breekt nog wel op snachts een fles Danitjuh! Kan me voorstellend at je moe bent.... Marlies, jammer dat de bv niet wil lukken. Nou ja, van de fles worden ze ook groot hoor Hoe gaat het nu? Blij dat de hechtingen eruit zijn? Voel je je al iets energieker? Hier gaat het lekker, dametje moeten we 's avonds wakker maken voor de laatste voeding en slaapt snachts goed gelukkig.
Tooske dat is fijn zeg dat jullie meisje het zo goed doet! Ismail had de laatste 2 weken ehhh dat hij om 04.00 de fles kreeg en dan gewoon niet meer gaat slapen :x Vandaar dat manlief hem gister eventjes had toegesproken hahahaha...
ZWAAI teken van leven Ben moe en zit amper achter internet. Manneke doet het verder goed. Helaas wel de spruw te pakken, daarvoor behandeld en heb het vermoeden dat het nog niet helemaal weg is. Nog even aanzien. Dani, fijn dat je wat rust hebt gekregen. Ik ken het hoor die nachtvoeding. Hier vaak ook nog wel. Toos, wat fijn dat het zo lekker gaat met je meissie Marlies; hoe is het? Baal je er van dat bv geven niet lukte? of ben je wel blij dat het nu zo is? Goed weekend en geniet van de zon!!!!!!!!!!
Ik zal ook ff zwaaien Hier ook nog nachtvoeding....maar onze dame is morgen ook pas 2 weken oud.Ze is inmiddels wel van 2 nachtvoedingen naar 1 nachtvoeding gegaan de laatste paar dagen. Ben sinds een week helemaal gestopt met borstvoeding en dus volledig over op de fles, geeft veel rust voor ons allemaal. Het is jammer dat het niet gelukt is, maar er kan mij tenminste niet verweten worden dat ik het niet geprobeerd heb Bleek bij het laatste huisbezoek van de verloskundige toch een flinke bloedarmoede te hebben door het bloedverlies bij de bevalling, daar heb ik nu staalpillen voor.Hopelijk knap ik daar snel weer wat van op, want voel me nog veel moe en vaak nog wat slapjes/duizelig. Maar genoeg over mij gelult...... Fijn dat jullie meisje het zo goed doet Tooke! @ Blue Eyes: vervelend zo die spruw! Hier geen ervaring met spruw.
blue dat is balen zeg van de spruw. Marlies fijn zeg nu een beetje rust in de tent. En met die staalpillen het kan wel eventjes duren voordat je resultaat ziet Ismail ligt lekker op bed. Ik ga proberen om met de fles van 24.00 1 schepje rijstebloem te proberen. En dan zie ik wel hoe laat hij komt.
ja weer wat beter. wat meer energie voor mij, de nachten worden wat langer en de spruw is weer vertrokken! En met jou?
ik uuuh moeten we het daar nu echt over hebben haha... Met mij nog steeds minder, ik heb gezinshulp en de uren zijn uitgebreid zodat er nog wat extra ondersteuning is. Maikel heeft zijn ups en zijn downs met drinken maar we zitten al rond de 450 tot 500 per dag. vandaag fruitje geprobeerd en ja hij eet het wel maar dan dirnkt hij de fles niet dus tja wat is nu beste... Morgen is weer weeg dag altijd spannend.. Want is hij wel weer aangekomen en zo ja hoeveel!! en hij heeft vandaag eindelijk zijn voeten ontdekt haha Gisteren doop gehaden vandaag doen we het wat rustiger
Toch wel prettig voor jullie die gezinshulp toch? Fijn dat het drinken ook wat beter gaat Hier vanmorgen even wezen wegen.Danisha was erg veel afgevallen in de kraamweek door mijn falende tieten maar inmiddels weegd ze nu 3705gram...het gaat de goede kant op dus