wij gaan met de pil stoppen in aug. wie nog meer?? wij ga dan voor onze 2e kindje. 1e kindjes flink aantal rond,s gehad dus ben zeer benieuwt. en vindt het nu alweer spanned
Hallo Marlies en Gimena! Hier ook iemand die rond augustus/september wilt gaan beginnen met de eerste! Ik ben al wel gestopt met de nuvaring, maar wij willen nog even wachten met betrekking tot medicijnen die ik op het moment gebruik en waar ik eerst op een goede manier mee wil stoppen. Heb hiervoor begin augustus een gesprek in het ziekenhuis! Groetjes, Duckertje
ow wat leuk!! welkom dames. dacht dat er niemand kwam en was eerlijk gezegt de form ook kwijt hoe gaat het met jullie?? xx
-------------*** dropt ook op de wachtbank ***-------------- Wij stoppen 25 juli met de pil en dan is het inderdaad wachten geblazen Bij ons wordt het ons eerst kindje. Ik hoop dat alles goed gaat want ik zit sinds 9 maart aan de dialyse maar volgens de artsen moet het geen belemmering zijn om een zwangerschap aan te gaan. Krijg gelukkig wel veel begeleiding vanuit het ziekenhuis en die staan weer in contact met het AMC dus het moet goed komen
Ja natuurlijk vindt ik het spannend!!!! hahahaahahahaa.. Helaas heb ik 2 jaar geleden een miskraam gehad. Anders had ik er nu 1tje van 2 jaar rondhuppelen Ben echt benieuwd! Mijn man is west-afrikaans dus krijgen we een halfbloedje
dat is minder dat jullie een mk hebben gehad. hopelijk dat je snel de 1e ronde mag zwangerraken zo jullie een mooie half bloedje mag verwachten
Ja goed he vindt het best wel spannend. Ik ook met me grote mond de dokter kwam op zaal en de verpleegkundige die mij aanprikt voor de dialyse zei tegen mij:waarom vraag je niet of je nu mag stoppen met de pil omdat je nu toch ongesteld moet worden. Dus had ik het gevraagd en hij vondt het goed
wel lief dat de gene met jullie mee denkt een eerder start ... zal voor je duimen dat je niet heel veel ronds moet gaan.
hier nog 4 pillentjes en dan is er weer een strip op. bijna klaar met die hormone rotzooi. ben het zo zat.
Meiden waar zijn jullie?? Nog meer meiden die zo rond augustus stoppen met de pil??? Kom lekker bij ons kletsen!!!!!!