zijn er denk niet zo veel ow ja willen jullie meschien op Sophie stemmen link staat onderaan en ze bevind zich onderaan de lijst aan de linker kant
Ja hier gaat het wel goed. Ben blij dat het niet meer zo heel warm is Het mag van mij wel ietsje warmer dan vandaag maar veel warmer moet het niet worden Heb vandaag me nieuwe brillen opgehaald Moet erg wennen aan de nieuwe sterkte maar goed me ogen zijn ook zowat 1 heel punt achteruit gegaan. Daarna waren moeders en ik nog eventjes prenatal ingegaan hihi eventjes rondsnuffelen hihi. Ik heb nu lekker vakantie alhoewel vakantie ik moet natuurlijk 3x per week naar het ziekenhuis om te dialyseren dat noem ik geen vakantie . De bedoeling is om deze vakantie te benutten om de trap af te maken wonen er bijna 1 jaar en is nog niet af en de logeerkamer helemaal op te ruimen. Verder gewoon dagjes weg met vriendinnen manlief heeft nog geen vakantie ingepland dus hahahaha....
Ik ben er ook nog Hmmm in theorie had ik vandaag ongesteld moeten worden....(als ik van 28 dagen uitga) Pas geleden was na het rollenbollen het kapotje foetsie (ik slik geen pil). Maar na de geboorte van m'n dochter varieert m'n cyclus een beetje
Ik heb net berekend dat ik tussen 13 en 16 juli aan de klus moet We hebben net al geklusd dus ik hoop dat ik dan mijn ei heb. Morgen moet ik naar de reumateloog. Ik heb weer last van jicht. Hopelijk heeft hij een alternatief voor een medicijn. En bijna naar de gyn
lees dat je reuma heb.hopelijk heb je er niet te veel last van spanned hoor.ben zeer benieuwt allemaal. hoe bijna groen licht voor het beginne
Wij hebben al officieel groen licht Die jicht jaaaaaaaa daar wordt je echt horendol van :x Soms wil ik wel die voet eraf hakken Hoe is het met jou???
hehe ja snap ik. gaat hier goed hoor gister meeting gehad met de december mama,was toen de tijd uit gerekend.maar dat is altijd een vast groep gebleven.was zeer leuk alle mama,s en baby,s te zien. verder heb ik zondag me kitten opgehaald ze doet het prima. en met jou?
Ja ik vindt het ook jammer dat er nog niet meer dames zijn die stoppen met de pil Hier gaat het wel redelijk, ik heb nu lekker vakantie dus kan heerlijk uitslapen Zijn wel van plan om het hele huis op te ruimen en grof vuil wegbrengen enz... dus druk ...
een zomer opruim ik ben namelijk net weer dozen aan het inpakken. als je in nov een andere huis vinden zijn we meteen weg. en staan toch spullen die we niet gebruiken. dus die gaan mooi in de doos