Hee allemaal, Mijn naam Is sophie, ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik hebben samen besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Het de 13e mijn laatste ongesteldheid-dag gehad en nu maar wachten op de volgende cylcus... spannend!! liefs Sophie
Welkom Sophie! Dan gaan we samen op zo ongeveer. Het is nu mijn eerste cyclus zonder mirena die voor de deur staat...
Welkom nieuwelingetjes! En bij iedereen waar het spiraaltje uit is gerukt...dan is het nu over met het oefenen en gaan jullie voor het echte werk!
moet altijd glimlachen als ik lees wachten op volgende cyclus waarom? Dat zal ik je vertellen Voordat ik zwanger raakte van Djayden was ik 3 maanden van te voren al niet meer ongesteld.... Alle testen die er waren gedaan maar nee ik was niet zwanger.... Dus we waren aan wachten tot dat we weer ongesteld raakte.... En bleef uit en bleef uit dius toen ik ziek werd dachten wij ook aan buikgriep totdat ik moest testen van de dokter en warempel zwanger... Dus dat met die cyclus en ongesteldheid daar meot ik altijd beetje bij gniffelen..
heey nieuwe dames welkom hier pak het hier even weer op. internet ligt plat thuis ben nu online bij me vrienden. alles goed met iedreen?
hehe ja inderdaad Lan, mooier zou zijn als er geen cyclus meer zou komen maar laat ik daar maar niet te veel op hopen
ja maar dat wilde bij mij dus niets zeggen want ondanks dat ik 3 maanden niet ongesteld was werd ik toch zwanger
Hey Dames, Kan het bijna niet geloven, maar het is volgens mij de eerste maand al raak!! Ben nog een beetje voorzichtig en weet niet of ik het al wel moet geloven. Moet eigenlijk maandag ongesteld worden en dacht koop eens zo'n clear blue test die je een aantal dagen eerder al kan doen, had een gevoel. En nu geeft hij aan 1-2 weken ZWANGER. Kan het nog niet helemaal geloven, hoop dat het ook echt zo is. Iemand ervaring met deze test die je al vroeg kunt doen. Hoop dat deze tests goed werken en dat ik dus niet alsnog ongesteld wordt. Whhaaaa ben dus toch nog wel een beetje zenuwachtig hoor!!! EN natuurlijk heeeeeel erg blij en gelukkig!! Lfs Yvonne
@ Yvon81; wow dat zou wel een hele snelle rake poging zijn zeg! Wow Ik hoop zeker met je mee dat het raak is. Zelf heb ik geen ervaring nog met testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
AAAAAHH ja idd echt super. En zelfs spannend om nu voor het eerst te gaan klussen zonder mirena. LOL kan echt om mezelf lachen hihi
Ik ben aan het genieten van me laatste daagjes zonder school hahahaahhaaha... Heb niet zo heel veel te melden. Alleen dat wij (moeders en ik) morgen naar Amsterdam gaan naar een mevrouw die tijdens de dialyse zwanger was geworden. Ik wil namelijk haar kant horen hoe zij het heeft beleefd allemaal. Verder moeten wij verder onder begeleiding van het AMC want daar hebben ze meerdere mensen die zoals mij zijn hihi....
Hey Allemaal, Heb er vanmorgen nog maar een KV testje tegenaan gegooiid!! En ook deze is positief!!!! Nu maar wachten tot we het kunnen gaan vertellen aan de familie, kan niet wachteeeeeeeen...... En uiteraard een leuke manier verzinnen om het door onze kleine man bekend te laten maken!! Hoop dat iedereen zich ook zo snel mogelijk bij mij aan mag sluiten!! Lfs Yvonne
@ yvon81, Waaaah gefeliciteerd! wat snel zeg.... je geeft ons allemaal goede moed met je verhaal. Hier is het rustig, wacht nog steeds op mijn ei...
he Danitjuh, hoe was het in Amsterdam bij die mevrouw? Ben je wijzer geworden van haar ervaring? En je gaat nog naar school? Ik ook deeltijd Jij dan?
Hier een druk weekend achter de rug met veel kinderen om me heen en wat is dat LEUK! Echt genieten hihi Vandaag de studeerkamer maar eens flink aangepakt en opnieuw ingedeeld en opgeruimd. Oooooh wat heerlijk! Op naar het nieuwe schooljaar Hoe was jullie weekend?