pil stop rond aug.,wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Mijn naam Is sophie, ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik hebben samen besloten om voor ons eerste kindje te gaan. :D
    Het de 13e mijn laatste ongesteldheid-dag gehad en nu maar wachten op de volgende cylcus...

spannend!!

liefs Sophie

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    blike1987 welkom en dat jullie maar snel zwanger mogen worden!!!!!

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Welkom Sophie! Dan gaan we samen op zo ongeveer. Het is nu mijn eerste cyclus zonder mirena die voor de deur staat... ;)

4. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Welkom nieuwelingetjes!
    En bij iedereen waar het spiraaltje uit is gerukt...dan is het nu over met het oefenen en gaan jullie voor het echte werk!

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    moet altijd glimlachen als ik lees wachten op volgende cyclus waarom? Dat zal ik je vertellen
    Voordat ik zwanger raakte van Djayden was ik 3 maanden van te voren al niet meer ongesteld.... Alle testen die er waren gedaan maar nee ik was niet zwanger.... Dus we waren aan wachten tot dat we weer ongesteld raakte.... En bleef uit en bleef uit
    dius toen ik ziek werd dachten wij ook aan buikgriep totdat ik moest testen van de dokter en warempel zwanger... Dus dat met die cyclus en ongesteldheid daar meot ik altijd beetje bij gniffelen..

6. gimena

gimena Niet meer actief

heey nieuwe dames welkom hier :)

pak het hier even weer op.
    internet ligt plat thuis ben nu online bij me vrienden.
    alles goed met iedreen?

7. gimena

gimena Niet meer actief

@Blue Eyes me cylus doet nu nog normaal en me eitje is geweest dus we wachten maar af

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hehe ja inderdaad Lan, mooier zou zijn als er geen cyclus meer zou komen ;) maar laat ik daar maar niet te veel op hopen :D

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

ja maar dat wilde bij mij dus niets zeggen want ondanks dat ik 3 maanden niet ongesteld was werd ik toch zwanger :)

10. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Dames,

Kan het bijna niet geloven, maar het is volgens mij de eerste maand al raak!! Ben nog een beetje voorzichtig en weet niet of ik het al wel moet geloven. Moet eigenlijk maandag ongesteld worden en dacht koop eens zo'n clear blue test die je een aantal dagen eerder al kan doen, had een gevoel. En nu geeft hij aan 1-2 weken ZWANGER. Kan het nog niet helemaal geloven, hoop dat het ook echt zo is. Iemand ervaring met deze test die je al vroeg kunt doen. Hoop dat deze tests goed werken en dat ik dus niet alsnog ongesteld wordt. Whhaaaa ben dus toch nog wel een beetje zenuwachtig hoor!!!

EN natuurlijk heeeeeel erg blij en gelukkig!!

Lfs Yvonne

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Yvon81; wow dat zou wel een hele snelle rake poging zijn zeg! Wow :) Ik hoop zeker met je mee dat het raak is. Zelf heb ik geen ervaring nog met testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    #92 Blue Eyes, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010

AAAAAHH ja idd echt super. En zelfs spannend om nu voor het eerst te gaan klussen zonder mirena. LOL kan echt om mezelf lachen hihi :p

13. gimena

gimena Niet meer actief

yvon81 gefeliciteerd wat snel zeg :) hou ons op de hoogte zou ik zeggen :)

14. gimena

gimena Niet meer actief

is stil hier?
    hoe gaat het met iedreen?

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik ben aan het genieten van me laatste daagjes zonder school hahahaahhaaha... Heb niet zo heel veel te melden. Alleen dat wij (moeders en ik) morgen naar Amsterdam gaan naar een mevrouw die tijdens de dialyse zwanger was geworden. Ik wil namelijk haar kant horen hoe zij het heeft beleefd allemaal. Verder moeten wij verder onder begeleiding van het AMC want daar hebben ze meerdere mensen die zoals mij zijn hihi....

16. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hey Allemaal,

Heb er vanmorgen nog maar een KV testje tegenaan gegooiid!!
    En ook deze is positief!!!! Nu maar wachten tot we het kunnen gaan vertellen aan de familie, kan niet wachteeeeeeeen......
    En uiteraard een leuke manier verzinnen om het door onze kleine man bekend te laten maken!!
    Hoop dat iedereen zich ook zo snel mogelijk bij mij aan mag sluiten!!

Lfs Yvonne

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ yvon81, Waaaah gefeliciteerd! :D wat snel zeg.... je geeft ons allemaal goede moed met je verhaal.

Hier is het rustig, wacht nog steeds op mijn ei...

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

WWWWOOOOOOWWW gefeliciteerd met je prille zwangerschap :D Hoe voel je je?

19. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

he Danitjuh, hoe was het in Amsterdam bij die mevrouw? Ben je wijzer geworden van haar ervaring? En je gaat nog naar school? Ik ook deeltijd :) Jij dan?

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Hier een druk weekend achter de rug met veel kinderen om me heen en wat is dat LEUK! Echt genieten hihi :D
    Vandaag de studeerkamer maar eens flink aangepakt en opnieuw ingedeeld en opgeruimd. Oooooh wat heerlijk! Op naar het nieuwe schooljaar ;)

Hoe was jullie weekend?

Deel Deze Pagina