Ja, supersnel zeg. Voel me super, beetje moe. Maar verder geen andere kwaaltjes (had ik de eerste keer gelukkig ook niet). Lfs Yvonne
Okeeeeeeee dames ik heb een rare vraag Aangezien er 2 topics zijn met pil stop aug .. is het niet handig om er 1 topic van te gaan maken>??????? anders moet je straks hetzelfde ook weer bij het andere topic doen.. Stoppen met de pil in aug. 2010 Dat is het andere topic.
Ik vind het prima Jij zit volgens mij ook in beide he? Ik ben begonnen bij die ander, maar daar was het al druk en dacht ik sluit me hier bij aan. Hier is het wel veel rustiger ook in reageren volgens mij? Ik vind het prima die overstap naar 1 forum. Wie nog meer?
komt dat mensen iets hebben gespost en niet meer terug reageren zonde maja kijk wel blijf op deze toch wel als er nog iemand op praat
Ja hier is het goed! Wel nog steeds afwachtende op ongi, dus ben benieuwd wanneer dat komen gaat Ondertussen rustig aan klussen en we zien het wel. Over 2 weken begint opleiding weer, het afstudeerjaar... heb er zin in! Nu nog een passende baan erbij en dan is het compleet Aanstaand weekend weer eens ouderwets stappen met vriendinnetje. Lekker tutten zoals we dat deden toen we 16 waren 8) En hoe is het met de rest?
Oke dan blijven we gewoon ons nek uitlullen in beide topics Hier gaat het ook wel goed. Ben alleen grieperig :x Blue ik moet 6 sept weer naar school ook laatste jaar Dus ik hoop dat ik het allemaal gaat halen 8) Hier is het bijna weer klustijd Dus dat wordt gezellig dit weekend 8)
hier is lekker rustig als je grote groep heb valt je berciht vaak weg of word er niet naar gekeken en dat is jammer dus ik blijf hier en alleen hier
heb ik ook wel eens met grote form lezen de helft het niet. of wordt beantwoordt hoe het gaat enz. rustig vindt ik wel fijn hoor
Hee dames, Met mij is het prima, gaat z'n gangetje. Nou heb vandaag aan mijn baas en mijn collega's verteld dat we bezig zijn om een kindje te krijgen. Gelukkig reageerden ze allemaal heel positief en vonden het allemaal erg leuk voor ons. Nu lekker even weekend vieren gr Sophie
Gemina : ben nog steeds grieperig..zet beetje door maar nog niet helemaal :x Maar het klussen gaat gewoon door heuurrrrrrrrrr hahahahaha.. Vanavond 8) na zonsondergang kan manlief zijn werk eventjes doen Hier aardappelen verse worteltjes en vis gegeten 8) Iedereen een fijn weekend
Danitjuh; ik zou een kans om raak te schieten ook niet laten verstoren door een griepje Succes in elk geval met de griep! Blike 1987; wow wat dapper dat je verteld dat jullie bezig zijn voor een kindje aan je baas en collega's! Super dat ze enthousiast waren, ben blij voor je! @ allen; nu ik er langer over nadenk wel lekker ja om een rustig forum te hebben waarin je in elk geval het idee hebt dat je elkaar beter leert kennen. Gezellig trouwens dat er zo gepost wordt de laatste dagen Vanavond opgepast op 2 meiden van bijna 8 en 11. Genieten gewoon. Ze wilden patat eten Niet erg natuurlijk, dus de frituur aangezet en met bord op schoot op de bank gehangen. Feestje hoor! Ik dacht ook nog: oooooh wat wil ik dit ook graag voor mijzelf.... en ik droom weer heerlijk over eigen gezinnetje. Dit weekend ben ik mn uithuizig... dus zal maandag of zo weer posten. Goed weekend voor jullie mijn forumvriendinnetjes, liefs Blue Eyes
@blue eyes, dat heb ik dus nu ook steeds als ik kleine kindjes zie, krijg ik altijd een lach op mijn mond, zo van... over een tijdje hebben wij ook zo'n hummeltje. @danitjuh, beterschap meid! @ the rest, inderdaad, zo'n klein forum is ook wel leuk, wat intiemer