He Marlies85, balen van die buikkrampen. Dan gaan we deze maand aardig gelijk op. Ik ben zondag begonnen met cyclus en zit nu ook nog met lichte krampen. Welke ronde zit jij?
De gyn heeft mij verteld dat je cyclus begint op de 1e dag van je RODE ongie 8) dus al heb je bruin verlies telt dat niet..tenminste dat zeid ze Wat zullen we nog meer in het lijstje zetten? Gimena Blike 1987 Marlies85 Blue Eyes Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan Yvon81
Marlies op naar de volgende ronde! Wel balen van die buikkrampen. Zonnetje komt hier eindelijk ook een klein beetje door Dat is hier lijkt wel elke avond zo
Gimena Blike 1987 Marlies85 Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan Yvon81
Hoi , Hebben jullie nog ruimte voor iemand?? Ben dan wel niet in augustus gestopt met de pil, maar september is wel onze eerste ronde.
@DaWo, tuurlijk ben je welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Gimena Blike 1987 - 1e ronde- NOD 10 sept - eerste kindje Marlies85 Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan Yvon81 Dawo Bij mij is nog steeds alles rustig... druk aan het aftellen...
Oke gezellig Gimena Blike 1987 - 1e ronde- NOD 10 sept - eerste kindje Marlies85 Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan Yvon81 Dawo 1e ronde- NOD 25 sept - tweede kindje Ben trouwens Daph, 25 jaar jong, woon samen met mn nu nog vriend 01-11-10 gaan we trouwen Tot afgelopen 26 juli waren we nog zwanger (de eerste ronde toen raak) helaas is ons dochtertje Isabella met 19 weken en 6 dagen geboren, de reden waarom ze overleden was weten we niet, onderzoeken wezen niets uit. Dus we hopen dat we bij die 3% 'domme pech' hoorden en we dit keer een kerngezond kindje op de wereld gaan zetten.
Gimena Blike 1987 - 1e ronde- NOD 10 sept - eerste kindje Marlies85 Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan 1e ronde-NOD ?? - tweede kindje Yvon81 Dawo 1e ronde- NOD 25 sept - tweede kindje
@ DaWo, ooh verschrikkelijk dat jullie een kindje verloren zijn. En dan ook nog eens niet weten waardoor... Zeker wel spannend dan, om weer zwanger te raken...
Wij zijn deze week met de pil gestopt en gaan voor de 2e, succes iedereen die ook bezig is. liefs Tante
Gimena - 2e ronde -NOD 23 sept - 2e kindje Blike 1987 - 1e ronde- NOD 10 sept - eerste kindje Marlies85 Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan 1e ronde-NOD ?? - tweede kindje Yvon81 Dawo 1e ronde- NOD 25 sept - tweede kindje
Is zeker verschrikkelijk, vandaar ook tweede kindje, Isabella is en blijft ons eerste kindje ook al leeft ze niet. Mjah na de 12 weken heb je 97% kans dat het goed gaat, helaas hoorde wij bij die 3%. En spannend... mjah de niet leuke spannend, wil weer zwanger raken hoor, wil graag een levend kindje, maar het word ook 9 maanden lang bang zijn. En dat had ik vorige keer minder. Maargoed ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn en allemaal van gezonde kindjes!!
Gimena - 2e ronde -NOD 23 sept - 2e kindje Blike 1987 - 1e ronde- NOD 10 sept - eerste kindje Marlies85 - 2e ronde - NOD 30 sept - tweede kindje Blue Eyes - 1e ronde - NOD 26 sept - eerste kindje Wolkje81 Danitjuh NOD 16 sept Lan 1e ronde-NOD ?? - tweede kindje Yvon81 Dawo 1e ronde- NOD 25 sept - tweede kindje Die buikkrampen zijn gelukkig weer opgehoepeld
ja idd. Lekker irritant.... Moest al zoeken, maar heb het gevonden En nou heb ik van de hele week bijna niks gelezen... :'(
hey jeetje wat erg die fout zeg nu kan ik idd niks lezen weet nu niet hoe het ervoor staat bij jullie. Ik kijk steeds bij mijn berichten en dan weet ik ook precies in welk forum ik schrijf. Ik zit morgen op dag 32 van mijn cyclus. En ik heb al veel testen gedaan maar die geven steeds negatief aan. Ik snap er echt werkelijk niks van. Ik heb vanaf de 25ste september (sinds mijn ei) veel buikpijn gehad. En sinds zaterdag had ik steeds ongi buikpijn dus ik dacht nou ik wordt het deze week vast wel ofzo. Maar nu is dat ongi gevoel weg. Ik ben zelfs donderdag naar mijn dokter geweest omdat ik veel pijn bij mijn eierstokken had. Hij heeft ook nog een test gedaan. En dat was ook negatief. Maar ongesteld ben ik nog steeds niet. Ik heb zelfs geen buikpijn meer. Normaal heb ik ook barstende hoofdpijn en dat heb ik ook niet. De dokter zei dat je ook in een eisprong kan blijven hangen. Ik ga mrg vroeg weer testen en anders maandag weer. Ik had bij mn eerste ook weleens een 33 dagen cyclus dus ik ben benieuwd. Ik heb wel gelezen dat je pas na 14 dagn na je ei positief kunt testen. Ik vind het wel spannend hoor. Nu heb ik ook nog eens last van een branderig gevoel als ik moet plassen. Ze hebben me ook getest op blaasontsteking maar dat was het niet. Nou meiden we gaan gewoon weer opnieuw beginnen met schrijven. Fijn weekend iedereen! liefs