menstruatie na cerazette?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Darinka1, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej allemaal,

Half november ben ik met cerazette gestopt ik heb deze bijna 1,5j genomen. 6weken na bevalling ermee begonnen.

Nu heb ik echter nog altijd geen menstruatie gehad. Wel een heel klzin beetje bruin verlies met 1 keer een heeeeeel klein beetje rood bloedverlies. Was allemaal op te vangen met een inlegkruisje.

Wanneer hadden jullie menstruatie na stoppen met cerazette? Of hadden jullie ineens een cyclus inclusief eisprong?

Groetjes

Darinka

2. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ik heb de cerazette bijna 9 maanden geslikt. Na het stoppen was ik direct zwanger, heb volgens de berekeningen zo'n 11 dagen na de laatste pil al een eisprong gehad. Ik kan je dus niet helpen wat betreft je menstruatie. Bestaat er een kans dat je zwanger bent? Ik testte 27 dagen na t stoppen al positief!

3. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Volgens de vk hier op zp kan de bruin/rode afscheiding een week na het stoppe van cerazette mijn menstruatie zijn geweest. Ik denk zelf dat ik vorig weekend mijn eisprong had aan de hand van baarmoedermond en slijmverlies. Dus begin januari verwacht ik mijn menstruatie. Komt die dan niet dan doe in half januaro een testje.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Toen ik stopte met cerazette duurde het 10 weken voor ik voor eerst weer ongesteld werd. Daarna wel meteen regelmatig en als vanouds. Blijkbaar had mijn lijf even de tijd nodig om zelf opnieuw op te starten.

5. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik ben 30 november gestopt met de cerazette en wacht ook nog steeds op mijn menstruatie. Ik heb die pil ongeveer 9 maanden geslikt maar ik geef wel ook nog steeds 3-4 x borstvoeding per dag dus wellicht dat ik daardoor nu nog geen menstruatie krijg. Bij mijn middelste heb ik geen anticonceptie gebruikt na de bevalling en werd ik ook pas na 10 maanden weer ongesteld.

6. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    779
    113
    Ik heb de cerazette jaren geslikt, en had meteen na het stoppen een regelmatige cyclus. Werd precies 30 dagen na het stoppen ongesteld.

Deel Deze Pagina