hi, Ik heb al een berichtje geplaatst maar niet echt reacties gekregen helaas. dit is de situatie slik pil micro 30 trouw, vandaag 11e pil van strip, sinds een week dus bij 5e pil hele pijnlijke borsten en zwaar, sinds vandaag krampen buik. jeukende tepels heb ik eigenlijk af en aan al 2 mnd. Kan toch nu al niet menstruatieklachten zijn bij eerste wk van de pilstrip? Heb altijd paar dagen van tevoren wat klachten. Lijkt mij niet logisch dat ik zwanger zou kunnen zijn..wat denken jullie, zou het fijn vinden als ik wat reacties krijg. fijne avond
Ik kan alleen maar zeggen, bij twijfel zal je uiteindelijk toch een zwangerschapstest moeten doen. Bepaalde zwangerschaps'symptomen horen ook bij pilgebruik en bijv. ook weer bij ontpillen e.d. Dus daar is denk ik niet heel veel over te zeggen. Zelf met diezelfde pil en ook trouw geslikt, toch zwanger geworden. Die kans is minimaal, maar wij waren de 'gelukkigen' Kwam er zelf achter doordat ik niet ongesteld werd en op een gegeven moment misselijk werd. Enige dat je twijfel weg zal kunnen nemen is een zwangerschapstest.
Zou ook een test doen! Gebruikte ook de micro 30, en het resultaat, een prachtig zoontje! Kwam pas met 13w3d erachter, omdat ik toch wel erg groeide, aan mn onderbuik. Ik verloor trouwens elke keer in mijn stopweek gewoon bloed, niet altijd even veel, en ook niet heel lang, maar dat heb ik nooit.. Dus had ik het nooit verwacht! Even testen!
zou ook een test doen. Ik ben ook door de microgynon zwanger geraakt je hoort wel vaker dat mensen door deze pil zwanger raken...maar dat kan ook zijn omdat bijna iedereen die gebruikt
Ik stel net dezelfde vraag. Vervelend a;s je de pil slikt en je niet zeker voelt. Ik had het in het verleden met de pil dat ik heel erg veel bijwerkingen kreeg. Erg gespannen borsten, tussentijds bloedverlies, pijnlijke tepels en misselijk. Ik had er toen nooit bij stil gestaan om zwanger te kunnen zijn en zo voelde ik me ook neiet. Dus het kan idd dat je lichaam weer aan hormonen moeten wennen maar als je het niet vertrouwd (net als ik) is het wel vervelend. Wij willen het er bij twee laten maar als het wel zo zou zijn kan ik mijn man wegbrengen naar een gekkenhuis hahah maar ben ik er stiekem wel heel blij mee ondaks ik lichamelijk helemaal naar de k... ben haha
Ik ben zwanger geraakt door de pil heen, ik kwam er achter nadat ik een maand niet ongesteld werd. Meteen test gedaan en die was positief, toen was ik al 5 weken dacht ik, toen ben ik naar de verloskundige gegaan met de termijn echo bleek dat ik al 10 weken en 3 dagen was, we zijn er erg blij mee, en kunnen niet wachten tot het er is! Ik slikte micro 20 ivm gevoeligheid voor bloedproppen. Maar na de bevalling schakel ik gewoon weer over op spiraaltje, want weer zwanger raken lijkt me ook niets voorlopig Maar ook ik heb gewoon een test gekocht, niets is zekerder dan een zwangerschaps test hoor Groetjes
idd ff een testje doen maar het zal me niet verbazen als blijkt dat je wel zwanger bent ondanks dat je de pil slikt. hier ook de micro 30 geslikt en nu hebben we een zoontje van 1 jaar. hahahahaahh lees heel vaak dat vrouwen door de pil en dan met name de micro 30 zwanger zijn geraakt.
ja komt idd heel veel voor, ik heb dan een lichtere variant, maar werkt ook zeker niet hoor,, geef mij maar weer gewoon spiraal na de bevalling hihi
niet positief berichtje voor je, maar ik ben ook dwars door de pil (zelfde als jou pil) zwanger geworden.(niet gepland, liever een jaartje later, maar zeer gewenst)
Ik slik ook microginon 30 en heb bij vorige strip aleen week voor ik klaar was lichte bloeding gehad. Na stoppen maar een dag ongi geweest. Nu al paar dagen jeukende tepels, al een tijdje moe, droom veel, en mijn borsten doen wat pijn. Sinds gister met vlagen misselijk. Maar heb de hele dag honger.En kan huilen om alles. Heb gister mijn laatste pil genomen. Zou maandag ongi moeten worden maar ik twijfel..... Heb wel een hoop spanningen in prive sfeer. Ben vorig jaar gescheiden en daar is nog niet alles van rond. Heb nieuwe relatie en dat gaat super. Dacht eerst dat het aan alle spanningen lag maar begin steeds meer te twijfelen....
Ik ben ook 1 van de gelukkige die door de micro30 zwanger werd hoor! (zo'n 8 jaar geleden) Het geeft dan ook geen 100% bescherming. Zijn genoeg verhalen van zwanger worden door de pil heen. Ach, hier is het allemaal toch nog heel goed gekomen Ik ben benieuwd!!Test gedaan?? Liefs, Savannah
Ik heb een MK gehad tijdens het gebruik van microgynon 30... Ook zwanger geraakt dus, maar niet blijven zitten! Toen ook niet het juiste moment, en er ook niet over ingezeten verder. (Meer omdat ik toen niet lekker in mijn vel zat (AD), net een nieuwe baan had, net op me eigen woonde en net van me vriend af, maar wil het nooit meer meemaken hoor!) Daarna over gegaan op de Microgynon 50 en niet meer zwanger geraakt...
ook indd door de micro30 zwanger geworden! geen goede pil dus eigelijk gewoon lekker een testje doen.. dan heb je duidelijkheid