Hallo, Ik kreeg vanavond de vraag van mijn man of ik wilde stoppen met de prikpil, om zwanger te worden. En natuurlijk wil ik dit, dit wil ik al een hele tijd. Ik had echter de prikpil, sinds een jaar of twee, alleen werd ik elke maand gewoon ongesteld, heb ik nu mischien dan ook het geluk om snel zwanger te raken?? mischien een stomme vraag, maar ik wil dit zo graag!!! groetjes bianca
Ik heb eenmalig de prikpil gehad, heb er 12 weken van gebloed en vervolgens gebeurde er niks meer. Zodoende zit ik nu in de MMM. Nu na 1,5 jaar he ik zo nu en dan een eosprong. Maar wij moeten wel over op IVF hierdoor. Hiervoor was me cyclus perfect, maar het is dus niet te zeggen of je dus snel zwnager kan worden....
misschien wel inderdaad maar normaal heeft de prikpil lang de tijd nodig om uit je lichaam te gaan toen ik hem had had ik geen bloedingen dus durf het niet echt te zeggen misschien kun je het eens navragen bij je ha succes gr dani
Ik heb diverse anticonceptiemiddelen bij mijn huisarts besproken en hij gaf aan dat als ik (op korte termijn) nog kinderen wilde ik in geen geval aan de prikpil moest gaan. Hij gaf aan dat je dan minstens een jaar moet uittrekken voor een goede cyclus met eisprong. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen denk ik. Hopelijk ben jij er 1 .
nou ik had ook prilpil en ik was eerst niet ongesteld geweest maar toen na de 2e was ik 2 keer ongesteld geweest..dus kan wel hoor
Geen idee, ik heb 1 keer de prikpil gehad, 4,5 maand geleden, en niet ongesteld geweest. Nu aan het wachten op mn cyclus.... Maar van alles wat ik lees word ik niet vrolijk...