Ik ben gisteravond gelukkig toch ongi geworden. Gaan over drie weken naar Thailand en daarna ga ik stoppen met de pil. In eerste instantie nog niet om zwanger te worden maar om even goed te ontpillen.
Pff Micro 30 is toch niet zo veilig als ik het zo lees. Wij zijn ook door de pil heen zwanger geraakt en hebben nu een zoontje van 2 Ik werd niet ongesteld tijdens de stopweek, en durfde niet met een nieuwe te beginnen. Uiteindelijk test gedaan, en die was positief
hm ik begin hem nu ook wel een beetje te knijpen na jullie verhalen. Ik zit aan de goedkope variant van micriginon 30. Nou hebben wij sex gehad op de dag van de eisprong, als ik het goed heb gevoeld zelfs tijdens de eisprong. Dacht er verder niet bij na omdat ik aan de pil zit. Ben daarna gewoon ongi geworden en dus weer verder begonnen met nieuwe strip die ik nu 11 dagen slik. Maar vorige week was ik elke keer enorm misselijk, ging ik wat eten dan was het weer even over. Mijn borsten zijn gevoelig (anders nooit), en me buik voelt ook raar vooral als me dochtertje op me buik klimt is het net of ze op een bal zit. Ik heb hier verder niet meer bij nagedacht tot nu ineens na die verhalen door de pil heen. Als ik zwanger ben is niet zo ramp maar ik heb wel een paar dagen antibiotica erop zitten en dat vind ik dus wel eng. Stel dat ik zwanger ben dan moet het een week of 9 of 10 zijn schat ik. Wat zou die antibiotica dan wel niet gedaan hebben? Pff hopen maar dat ik me gewoon vanalles in me hoofd haal en er niks aan de hand is. Raak liever op een normale manier zwanger! Maar zou ik nou ook moeten gaan testen? want ik heb wel gewoon bloeding gehad tussendoor. Las net wel dat er een was die ook gewoon bloeding had. Pff moeilijk hoor........het zou welkom zijn ondanks auto probleem, maar de antibiotica zit me dan niet lekker.