pil toch zwanger!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door chan80, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Zo ging het bij mij dus ook precies..
    Ik was alleen 14+3 toen ik erachter kwam.. :)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ben gisteravond gelukkig toch ongi geworden. Gaan over drie weken naar Thailand en daarna ga ik stoppen met de pil. In eerste instantie nog niet om zwanger te worden maar om even goed te ontpillen.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoe is het met de TS??

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pff Micro 30 is toch niet zo veilig als ik het zo lees.

Wij zijn ook door de pil heen zwanger geraakt en hebben nu een zoontje van 2:)

Ik werd niet ongesteld tijdens de stopweek, en durfde niet met een nieuwe te beginnen. Uiteindelijk test gedaan, en die was positief:)

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

hm ik begin hem nu ook wel een beetje te knijpen na jullie verhalen. Ik zit aan de goedkope variant van micriginon 30. Nou hebben wij sex gehad op de dag van de eisprong, als ik het goed heb gevoeld zelfs tijdens de eisprong. Dacht er verder niet bij na omdat ik aan de pil zit. Ben daarna gewoon ongi geworden en dus weer verder begonnen met nieuwe strip die ik nu 11 dagen slik. Maar vorige week was ik elke keer enorm misselijk, ging ik wat eten dan was het weer even over. Mijn borsten zijn gevoelig (anders nooit), en me buik voelt ook raar vooral als me dochtertje op me buik klimt is het net of ze op een bal zit. Ik heb hier verder niet meer bij nagedacht tot nu ineens na die verhalen door de pil heen. Als ik zwanger ben is niet zo ramp maar ik heb wel een paar dagen antibiotica erop zitten en dat vind ik dus wel eng. Stel dat ik zwanger ben dan moet het een week of 9 of 10 zijn schat ik. Wat zou die antibiotica dan wel niet gedaan hebben? Pff hopen maar dat ik me gewoon vanalles in me hoofd haal en er niks aan de hand is. Raak liever op een normale manier zwanger!

Maar zou ik nou ook moeten gaan testen? want ik heb wel gewoon bloeding gehad tussendoor. Las net wel dat er een was die ook gewoon bloeding had. Pff moeilijk hoor........het zou welkom zijn ondanks auto probleem, maar de antibiotica zit me dan niet lekker.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou gewoon een test doen , dan weet je waar je aan toe bent ...

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja idd gewoon ff een testje doen dan weet je t zeker.

Deel Deze Pagina