Ligt dat aan mijn zwangerschap? Of is het waarschijnlijker dat ik weer eens iets verkeerd gegeten heb? Ik heb echt pijn aan mijn darmen, naast de pijn aan mijn baarmoeder. Ik haal het niet door elkaar, het zijn echt mijn darmen. De hele dag heb ik het gevoel alsof ik naar het toilet moet. Herkent iemand dat?
ik weet niet hoe lang je zwanger bent? last van de darmen komt heel veel voor, ook in de vroege zwangerschap. als je het gevoel hebt steeds te "moeten" maar er komt niks dan moet je je vk bellen omdat dat een symptoom kan zijn van bbz. maar bij jou klinkt het echt als een zwangerschapskwaaltje, je darmen maken ruimte voor je groeiende baarmoeder.
Hij was al eerder terug hoor, ik weet niet meer precies hoe oud hij toen was, ik denk een maand of negen. Ik heb al die tijd gekolfd, behalve de ochtendvoeding. Het is trouwens weer wat rustiger in mijn buik gelukkig Ik ben 4,5 weken zwanger.
fijn dat het wat beter gaat negen maanden gekolfd, ik vind het echt super knap van je!! wou ik even kwijt
Yep hier precies hetzelfde, ik zit nu aan de lactulose en aan de vezels. ben naar de HA gegaan omdat ik gewoon geen ontlasting meer had... alles kropte zich op en ja dat geeft hele venijnige krampen Als ik jouw was even naar de HA en vragen naar lactulose, helpt echt en ook een heleboel lucht wat in de darmen zat kwijt.. Groetjes Djonna
ik had ontzettend last van mijn darmen.. was toen ook nog net geen 5 weken zwanger toen die ongein begon. Kon echt niet naar de plee.. verschrikkelijk!
Ik ook ontzettend last van me darmen. Het ene moment kan ik wel en dan weer niet als ik in de avond op de bank lig is me buik aan het rommelen. Echt niet fijn. Maar ti's het allemaal waard