Na de zw.schap heb ik 2-3 dgn in de maand migraine. Ik loop er over na te denken om een mirena te laten zetten. Nu is mijn vraag of je dan nog last hebt van migraine of is dit net als je ongesteldheid bijna helemaal weg?
Ik had voor de zwangerschap (tijdens de pil en na stoppen met de pil) regelmatig migraine aanvallen. Tijdens de zwangerschap helemaal niet meer (2 keer in 9 maanden), na de zwangerschap een mirena laten plaatsen en toen had ik het ook weer. Mirena is nu een maandje er uit, en wel een paar keer hoofdpijn gehad, maar niet zo heel erg. Tja, het zal wisselen per persoon, je kunt altijd de mirena laten plaatsen en als ie niet bevalt laat je em weer verwijderen.
Bij mij is de ervaring met de mirena net andersom, ik had regelmatig last van migraine aanvallen. Behalve tijdens mijn 1e zwangerschap tot het begin van mijn 2e zwangerschap toen had ik geen migraine. Ik heb nu vanaf 2005 de mirena en ik zou niet anders meer willen. Ik ben niet migraine vrij,dat hoor je mij niet zeggen. Maarrrrr...het is tot het minimale teruggebracht en dat is wel heel erg fijn.