n.o.d

Discussion in 'Eerste symptomen' started by femkejansen, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Vandaag is mijn nod.. ik heb nu soms wel lichtelijk beetje buikpijn. en geen afscheiding meer, terwijl ik dit normaal wel heb.
    Kan het zijn dat mijn menstruatie nog zal komen? of kan ik zwanger zijn? denk dat het nog te vroeg is om te testen

2. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Als je vandaag je nod hebt, je niet ongesteldheids dag, kan je prima testen. Wat was de datum van de eerste dag je laatste menstruatie? En hoelang is je cyclus normaal?

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    normaal heb ik veel afscheiding na mn ei....maar deze ronde was ik zo goed als kurkdroog...en zwanger
    ik zou er gewoon een testje aan wagen..ik teste 4 dagen voor mn NOD positief....nu 1 dag overtijd en nog steeds positieve testen

4. Trine

Trine Actief lid

Hey,
    Ik had normaal in de aanloop naar mijn NOD ook veel last van witverlies, maar deze keer ook niets. Heb op mijn NOD getest en was positief. Zondag testen we opnieuw om een duidelijkere test te hebben, maar we zijn zeker dat ik zwanger ben.

5. femkejansen

bedankt voor jullie reactie, mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 10 november, en en op 26 november heb ik een bloeding gehad van hooguit een paar uurtjes, en dit leek ook meer op donkerrood/bruin bloed

6. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Dan zou ik een test doen als ik jou was. Dan heb je hopelijk zekerheid en duidelijkheid. Ik hoop dat je positief gaat testen.

7. femkejansen

ik ga van de week zeker even een testje doen, zou die bloeding een innestelingsbloeding hebben kunnen zijn?

8. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat zou idd zo geweest kunnen zijn. Als jij schrijft dat het maar even was en heel weinig was het zeer zeker geen ongi.

Succes met testen en laat even weten wat de uitkomst is oke??

9. femkejansen

Spannend hoor! Ik hoop dat het een innestelinsbloeding is geweest. ik wacht deze week nog even af, en ga dan eind volgende week testen.

Moet er wel bij zeggen dat ik nu 2 maanden ben gestopt met de pil

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb ook een innestelingsbloeding gehad...alleen was deze bij mij roze...ik zou er gewoon even een testje aan wagen meid

11. femkejansen

Nu zag ik dus zostraks dat ik een heel klein beetje rekbaar doorzichtig/wit slijm verloor.. wat kan dit zijn? neem aan dat dit geen vruchtbaarslijm kan zijn, want mijn vruchtbare dagen zijn allang voorbij....

12. Bianci73

Bianci73 Lid

Apr 15, 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Ik zeg gewoon testen....knap van je dat je nog een week kunt wachten!!

13. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @ Femke: als het goed is, was mijn eisprong voor of op 5 december. Ik heb sinds een dag of 3 wat klachten zoals opgeblazen buik, scheetjes laten, constant licht gevoel van zuurbranden, gevoelige tepels en vandaag is mijn mond kurkdroog terwijl ik constant water drink.. En wat denk je, ik had gistermiddag ineens ook rekbaar slijm!!! Het was niet doorzichtig, beetje wittig. Ik was ook heel verbaasd, heb als het goed is mijn eisprong ook al gehad, net als jij. Misschien bij ons beide een goed voorteken, gewoon overmatige afscheiding omdat we zwanger zijn? Let's hope so :D:D:D Wat denk jij zelf?? Heb jij verder kwaaltjes?

14. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Wanneer is jouw NOD? Mijne de 19e... PAS... haha.

15. femkejansen

hallo allemaal,

Helaas zijn eergister toch de duiveltjes gekomen.... heel erg jammer

Share This Page