pil vergeten en nu 2 weken overtijd.. zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anniej1989, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    goedendag,

ik heb een klein probleempje.
    ik ben vanaf 11 t/m 16 april ongesteld geweest daarna moest ik weer beginnen (17aril) met de pil dat heb ik ook gedaan maar ik ben 18, 19, 21, 23,24,25,26 april me pil vergeten.. in die tijd heb ik ook me vruchtbare dagen gehad en op die dag ook seks gegad ik heb al verschillende testen gedaan maar allemaal negatief toen ik 5 dagen overtijd was ben ik naar de dokter geweest en die zei dat ik 2 weken moest wachten om de volgede test te doen maar zoals meer mensen is dat best moeilijk dus ondertusse nog meer testen gedaan en allemaal negatief. nu ben ik 2 weken overtijd en ben nu toch wel benieuwd of ik nou zwanger zou kunnen zijn.. ik zelf heb wel het vermoeden omdat ik verschillende zwangerschapssymptonen heb.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het kan zijn dat je alsnog te vroeg bent met testen. Je kan ook in de laatste weken van april zwanger zijn geworden Ookal heb je toen wel de pil geslikt. Door de gemistte pillen is de hele periode niet meer betrouwbaar. Ik zou alsnog een week afwachten en testen.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina