Vervelend om te lezen dat het zo gegaan is, ik wou dat ik je kindje kon overnemen Waren we allebei blij. Helaas werkt het niet zo en wil ik je gewoon het beste wensen.
Dank je wel Mariska. Tja, het is ook niet zo dat ik het kwijt wil hoor....want anders was de keuze voor een abortus ook niet zo moeilijk geweest. Op dat gebied weet ik gelukkig wel wat ik wel en niet wil. Het is gewoon allemaal even zo onwerkelijk. Ik weet het natuurlijk ook nog maar net. Maar beseffen doe ik het nog niet. Ik weiger om me straks mijn hele zwangerschap ongelukkig te voelen. Maar inplaats van mezelf vanzelfsprekend gelukkig te voelen moet ik hier naartoe werken. Is ook omdat er zoveel moet veranderen en gedaan moet worden voordat we echt klaar zullen zijn voor dit kindje. Ik vind het werkelijk het mooiste wat er is.....maar het is alles eromheen wat het nu gewoon zo zwaar maakt. Ik heb 3 oktober een afspraak voor een termijn echo om te kijken hoe ver ik zwanger ben. Ik hou jullie op de hoogte...
Toch wil ik je feliciteren met je zwangerschap. Ik denk dat je het met 4 kinderen ook heus wel redt. Geloof in jezelf en je man. Het komt heus goed. Je moet maar denken... vroeger konden de moeders het ook allemaal redden en toen waren er nog katoenen luiers en geen wasmachines. Ik ben met 1 kind al ontzettend druk en vraag me af hoe moeders dat doen met 2 kinderen of een tweeling ( nog drukker). En jij redt het met 3 kinderen, dan lukt het ook met 4. Kun je op zolder niet nog een kamertje maken, waar bijvoorbeeld de oudste kan slapen? Of 2 kinderen op 1 kamer? Laat je weten hoe de termijnecho is gegaan? Probeer in ieder geval van je zwangerschap te genieten. Het duurt maar 9 maanden...
Ik heb het zelfde, ben ook dom geweest met de pil en ben nu al 3 weken over tijd, testen zijn negatief, misselijk maagzuur pijn aan me borsten hoofdpijn heel moe stemmingswisselingen.... advies huisarts: slik de pil gewoon weer, mocht je over 6 maanden nog steeds niet ongi zijn dan kunnen we er een bloedtestje tegen aan gooien..... Wat moet ik nu doen?
@missblondje: Je ziet het...ik ben nu zo rond de 5 weken zwanger (denk ik...3 oktober weet ik het zeker) en ik teste ook gister pas positief. Had eerst vorige week al een vermoeden...maar de test wees uit negatief. Ik ben er daarna niet meer mee bezig geweest. Totdat ik gister weer is zo misselijk was en last had van maagzuur...nou, zie resultaat. Ik heb gewoon ook de pil nog 2 weken geslikt. Ben natuurlijk nu wel accuut gestopt hoor. En begonnen met foliumzuur. Maar vind het wel raar dat je pas na 6 maanden een bloedtestje zou moeten doen. Ik zou zolang zeker niet de pil slikken. Ik zou wel gewoon als ik jou was 1 strip gebruiken...en mogt je aan het einde van die ene strip nou niet ongi worden...dan gewoon weer een testje er tegen aan gooien. Ik wens je heel veel succes iig! @char30982: heel erg bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik heb nu een grotere woning op het oog wat ook financieel haalbaar is voor ons (gelukkig maar....want meer kan ik er echt niet bij hebben) Mijn man staat me gelukkig helemaal bij. We hebben gister een goed gesprek gehad van hoe we vanaf dit punt verder gaan. En het word gewoon stapje voor stapje. Als ik op tijd die woning weet te krijgen en we die kunnen gaan inrichten is zo en zo de grootste zorg verdwenen!. Daarna zien we wel weer verder. De kleine is zo en zo welkom...dat ten allertijden hoor....ik hou van al mijn kinderen! Ik had gewoon nooit gedacht dat ik een grote gezinnen mama zou worden. Ik moet ook gewoon nog heel erg wennen. Heb een banner aangemaakt....maar toch...het voelt zo vreemd en onreallistisch
Linda, Ik heb gisteren een bloedtest laten doen Morgen de uitslag.. k zit nu zelf aan een ontsteking oid te denken. Hopelijk heb ik morgen een antwoord k word hier echt gek van. Me buik is zo opgezet en dat maagzuur maakt me gek. Zwangerschap ik weet het niet, ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Aangezien de testen gewoon negatief zijn en ik er vanuit ga dat die testen maar gelijk hebben. Morgen zullen we het weten, ik ga er niet van uit. Ga er vanuit dat ik nog meer onderzoeken moet laten doen om te kijken wat er ECHT mis met me is. Hoop dat jij alles snel op een rijtje hebt en dat je alsnog kunt genieten van je zwangerschap...
nou ik heb de uitslag al, had gewoong ebeld want wilde het nu weten en ik ben niet zwanger mijn HCG gehalte is minder dan 0 ofzo dus er is geen kans dat ik zwanger ben. Nog meer stress wat het wel kan zijn begint dus nu