Korte cyclus na stoppen anticonceptiepil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Irrenne, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irrenne

Irrenne Nieuw lid

Jan 18, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben sinds begin december gestopt met de pil. Nu weet ik dat het lange tijd kan duren voordat de menstruatiecyclus na de pil regelmatig zal worden.
    Maar nu lees ik overal dat mensen problemen hebben met een te lange cyclus.

Nu heb ik gewoon een bloeding gehad na het stoppen met de pil.
    17 dagen hierna had ik last van bruin bloedverlies met klein beetje rood bloed ( kleine 2,5 dagen last van gehad)

Nu ben ik weer 14 dagen verder en heb ik weer last van bruin bloedverlies met iets rood erbij.

Herkent iemand dit? en is dit normaal?

2. Sassie85

Sassie85 Actief lid

Aug 1, 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Hoe was je menstuatie cyclus voordat je begon aan je pil, was je altijd regelmatig ongsteld of juist niet?

Je lichaam moet gewoon wennen dat je geen hormonen meer slikt...

( ps ik ben ook in dec. gestopt met de pil ;) leuk )

3. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik ben 22 oktober gestopt met de pil en heb ook 2 keer een korte cyclus gehad maar ik ben het vergeten op te schrijven omdat we middenin een verhuizing zaten.
    Nu ben ik al een aantal dagen misselijk en ben best veel afgevallen mijn eetlust is wat minder maar weet niet meer hoe mijn cyclus nu loopt dus ik wacht maar even af.
    Groetjes

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik ben in januari gestopt met de pil. vanaf 12 januari ben ik negen dagen ongesteld geweest(had de pil doorgeslikt en werd eerder ongesteld dan de planning was....) Nu ben ik vanaf vandaag weer ongesteld geworden, en niet zo'n klein beetje ook! Zucht!
    Hoe moet ik nu verder rekenen? vanaf vandaag omdat ik weer ongesteld ben? Nu begrijp ik er niet veel mee van....
    wie kan mij dat uitleggen?!

Share This Page