Pil vergeten in week 1!!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Steffie21, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik heb in de eerste week van mijn nieuwe pilstrip onveilig gevreeen met mijn vriend. Ik heb nu na 3 weken een aantal kwaaltjes waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen. Ik moet veel plassen, heb grotere tepels (doen behoorlijk pijn) met wit rode vlekjes, ben ook erg moe. Ik ben in de onveilige week een heel klein beetje bloed verloren. Ook heb ik vorige week al een zwangerschapstest gedaan die onwijs negatief was. Zou ik als nog zwanger kunnen zijn?
     
  2. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Heb je de strip al afgemaakt of ben je nog bezig in die strip? Was het 1 pil?
     
  3. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik ben nadat ik het idee had zwanger te kunnen zijn helemaal gestopt met de pil...(ik heb 3 pillen van de strip geslikt) op dag 2 heb ik onveilige sex gehad.

    Groetjesss
     
  4. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Oh oke, en wanneer zou je je menstruatie moeten krijgen? Ben je overtijd?
    Sorry voor de vragen, maar anders kan ik geen goed antwoord geven. :D
     
  5. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Als ik de pilstrip had afgemaakt zou ik a.s maandag ongesteld moeten worden. Ik ben dus nog niet overtijd. Maar die spanning vind ik ook niks haha. :)
     
  6. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Oh, maar dan kun je nog wel zwanger zijn ja. Sommige meiden kunnen pas na een week overtijd positief testen. Normaal kun je testen op eerste dag dat je menstruatie uitblijft.
    Ik begrijp dat die spanning vervelend is, maar tot die tijd weet je niks...
     
  7. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik weet het gewoon nog even afwachten dus.... :)
     
  8. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Helaas wel ja... Succes hoor!!
     
  9. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Balen he, maar er zit niets anders op...
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoe klein ook de kans zit er natuurlijk altijd maar zoals gezegd is de kans heel erg klein.

    vanaf het moment dat je menstruatie is afgelopen, rijpt er een eicel die normaal gesproken een dag of 8 nodig heeft om te rijpen.

    als jij op vrijdag (ff voor het gemak hoor) weer begint met je volgende strip (je bloeding stopt op donderdag of vrijdag) , en jij hebt in diezelfde week met je vriend niet veilig gevreƫn is de kans klein dat je bevrucht bent omdat je eicel nog niet volgroeid was.

    maar goed je weet het natuurlijk nooit, tis niet anders dan dat er niks anders opzit dan afwachten.
     
  11. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Begrijp ik goed dat je 3 pillen van de hele strip hebt geslikt?

    Als je daarna ook onveilige sex hebt gehad is de kans volgens mij wel degelijk aanwezig dat je zwanger bent?

    Ben benieuwd.....
     
  12. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik heb de dag na dat ik ongesteld had moeten worden heb ik een test gedaan (gisteren). Die was heel erg negatief. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld. Raarhe
     
  13. Niet meer actief

    Het kan zijn dat je nog niet ongi bent omdat je ineens bent gestopt met de pil en nu moet je lichaam het zelf op gang brengen.
    Of je moet over een weekje nog eens testen misschien te weinig zwangerschapshormoon in je urine

    Maar wat wil je nu gaan doen stoppen of weer beginnen met de pil?
     
  14. Steffie21

    Steffie21 Lid

    7 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik wil graag weer beginnen met de pil omdat ik eerst graag mijn school af wil maken. Maar mocht ik zwanger zijn is het kindje meer dan welkom!!!!
     

Deel Deze Pagina