implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door poeh8, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poeh8

poeh8 Lid

21 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey iedereen,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb 3keer een staafje laten plaatsen het laatste is er nu uit op 2.5jaar en ik ben hier absoluut tevreden over geweest ik heb op 8.5jaar mss 3bloedingen gehad als ik ziek was dan.
    Nu komt mijn vraag eigenlijk, ik heb het staafje laten verwijderen op 18juni 2010 en ik heb tot op de dag van vandaag geen bloeding. Mijn gyn had gezegd dat ik eerste keer op 5weken ongeveer regels moest hebben maar nog niks en dat ik de eerste 3weken nie vruchtbaar zou zijn maar ik heb al zoveel gelezen dat ik het nie meer weet. We zijn nu 9 weken verder en weet dus van niks. Ik heb een test gedaan toen het er 4weken uit was maar die was negatief dus.

alvast bedankt voor jullie hulp of verhaal eventueel xx

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb de implanon ook 3 x gehad, dus ook circa 8,5 jaar. De laatste heb ik eind augustus 2009 laten verwijderen, in september 2009 ongesteld geworden en zie mijn Banner nu....

Het kan dus echt gewoon, ik denk dat je geduld op de proef gesteld wordt.

Sterkte met het afwachten!!

Grtjs

3. poeh8

poeh8 Lid

21 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bedankt voor je reactie
    wanneer bleek je dan zwanger te zijn?
    jij had blijkbaar na een maand u regels? bij mij nu 9weken en nog geen druppel bloed te zien ik heb wel rare eetgewoonten en diarree?

greetz

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    eind augustus 2009 ging de implanon er dus uit.
    eind september 2009 was ik ongesteld
    eind oktober 2009 was ik zwanger
    en eind juni 2010 ben ik bevallen:)

Ik was na een maand ongesteld inderdaad. Maar wellicht blijft je ongesteldheid uit omdat je zwanger zou kunnen zijn...? Omdat je het hebt over vreemde eetgewoontes?

5. poeh8

poeh8 Lid

21 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

bedankt voor je reactie nogmaals maar heb dus nu test gedaan en das negatief dus ik snap er echt niks meer van!!

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    poeh8.. dit had ik ook.. ik ben naar de gyn gegaan omdat ik dus ook graag zwanger wil worden... gelukkig mocht ik (gezien mijn geschiedenis) gelijk aan de provera om de bloeding op te wekken.. en daarna aan de clomid om eisprong op te wekken

Deel Deze Pagina