Hallo dames! Ik heb een vraagje, misschien een hele rare maar ik blijf er toch mee zitten. Ik zit inmiddels nu zo'n 4/5 jaar aan de pil. Ik ben daarmee begonnen aangezien ik altijd erg last had van hevige menstruatie pijn. Ik was gelijk wel altijd heel regelmatig dus dat was het niet. Ik kwam soms huilend van school thuis door de pijn, dan lag ik thuis de heledag in een foetushouding om die pijn te minderen. Asprientjes enzo hielpen allemaal niet vandaar dat ik toen aan de pil ben begonnen. Ik heb sindsdien noooit geen last meer gehad van menstruatiepijn/krampen. Sinds kort weer, zo'n halfjaartje nu ongeveer. Die menstruatie krampen komen een soort van door de pil heen om het zo even te noemen... En afgelopen maand, in mijn stopweek ben ik me nogal rot geschrokken. Mijn ontrekkingsbloeding in mijn stopweek begint normaal rond vrijdagavond/zaterdag. En nu op donderdag, kan gebeuren! Maar het duurde ook veel langer en was echt hevig. Ik heb toen ook aardig wat stolsel gehad hierbij.. En daar schrok ik best van. Nu vraag ik mij af, moet ik mij daar zorgen om maken?? Is het normaal dat je tijdens pilgebruik stolsels verliest? En weet iemand hoe het zit nu ik dus die krampen van vroeger weer voel? Alvast bedankt voor de reacties!
Stolsels verliezen kan denk ik gewoon zijn, maar ik zou even met je huisarts gaan praten Misschien moet je aan een andere pil om klachtenvrij te blijven nu.
Ik heb ook gehad wat jij noemt,die vreselijke pijn in de puberteit,aan de pil gegaan en weg was het... Ik heb na het stoppen van de pil voor onze kinderwens die pijn 2/3 maanden weer gehad maar niet zo heftig meer als in de puberteit. Ik denk dat je beter hiermee even naar de ha kan gaan,misschien heb je een andere pil nodig? Stolsels verliezen is, bij mij tenminste,de eerste dag normaal Succes!
Bedankt voor de reacties! Ik kijk even aankomende stopweek aan, heb ik echt weer zo last van de pijn dan ga ik even naar de HA.
Maris22 bedoel je dan de stolsels verliezen op de eerste met of zonder pilgebruik? Want ik gebruik namelijk wel nog steeds