Ik ben een beetje in de weer geweest met de pil. hij was op, dus ik was een maand gestopt. ongie geworden en toen weer begonnen met de pil. die pil heb ik uiteindelijk maar 7 dagen geslikt. door verzekering en dingen kon ik geen nieuwe halen. nou daarna natuurlijk weer ongie geworden. (2 keer in 3 weken dus). in die tijd heb ik wel onveilig sex gehad. het vervelende is dat ik geen idee heb hoe lang het geleden is dat ik de laatste keer ongie geworden ben en nu ben ik nog steeds niet ongie. ik heb afgelopen zondag een test gedaan en vanmorgen maar allebij negatief. toch voel ik me raar. heb een vol gevoel en een opgezette buik (terwijl ik helemaal niet "dik" ben) laatste 2 dagen echt moe aan het einde van de dag. kan ik zwanger zijn of is het gewoon stress omdat ik me druk maak?
@valentijn; slik je nu de pil weer wel? en op je vraag kan ik zwanger zijn of is het door de stress? Kan beide, dat is een beetje moeilijk te zeggen... Wel lastig dat je niet meer weet wanneer je laatste ongi is geweest...
@jen25 ik slik de pil nu niet nee eerst maar eens kijken wat er gaat gebeuren. ik denk dat ik voor kerst ongi ben geweest. maarja.. chaotische dagen, ik heb het al 100 keer teruggekeken in mijn agenda maar het zegt me echt niks. ik moet ook vaker plassen en soms licht steken in m'n buik ga natuurlijk alle kleine dingen vergelijken met kwaaltjes pfff.