hoi hoi allemaal ik heb een vraagje, ik moet tijdelijk bledverdunners slikken als ik die niet meer hoef te nemen willen we voor een 2de kindje gaan maar is het verstandig om nu de mirena al te laten verwijderen ivm bloeden?? misschien heviger door de bloedverdunners, of kan ik beter wachten tot ik ze niet meer oef te gebruiken? alvast bedankt!
ik denk dat het verwijderen van je mirena geen invloed zal hebben door je bloedverdunners. je gewone cyclus gaat op gang komen.. als je iets van een operatie zou moeten ondergaan, zou ik zeggen.. wacht even tot je klaar bent met de bloedverdunners.. maar voor het verwijderen van de mirena.. nee.. wel moet je even uitkijken met zwanger zijn en bloedverdunners slikken.. dus misschien in dat opzicht verstandig om even te wachten met het verwijderen van de mirena.. beter voor jou en je ongeboren kindje..
Als je een koperspiraal zou hebben icm bloedverdunners dan zou het bloedverlies meer zijn, Met de mirena zover ik weet niet, maar als je hem toch verwijderd moet je wel erg opletten dat je niet zwanger raakt want de bloedverdunners zijn idd nogal schadelijk voor een ongeboren kindje. Ik zou even bij je arts eea navragen!
ik wist dus niet helmaal zeker of het schadlijk zou zijn of niet maar wacht toch tot ik klaar ben met de bloedverdunners we kunnen dor omstadigheden al een tijdje niet klussen dus deze paar maandjes willen er ook nog wel bij dan.. beter het zeker voor het onzekere nemen