Weet niet wat verstandig is om te kiezen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door LW85, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Inmiddels 6 manden geleden bevallen van zoon Sem en nu weer aan de pil.

Ik heb pcos, voor de zwangerschap slechts 1x per jaar licht ongesteld. Mbv hormooninjecties zwanger geworden na ongeveer 1,5 jaar.

Nu wil ik absoluut nog niet zwanger worden dus ben ik weer aan de pil gegaan. De eerste 2 strips ging niet goed, had continu veel buikpijn en erg bloedverlies, dit bleek door een placentarest te komen. Placentarest is met een operatie weggehaald en ben weer begonnen met de pil.

Alleen nu weer een stopweek en wat ik voorheen had heb ik nu ook weer, erge buikpijn, doorstralend naar mijn rug. De eerste dag misselijk, overgeven, diarree. De tweede dag hele heftige krampen en steken en vervolgens decidual cast (groot stuk vliesachtig vlies met minimaal bloed) en de dagen erna bloedverlies. Was voor de zwangerschap het bloedverlies niet zo veel, ben ik deze week al 2x doorgelekt terwijl ik pas 2 uur tampon in had. De buikpijn blijft toenemen. Heb ook lichte endometriose dus het is gewoon erg pijnlijk allemaal.

Maar nu? Wil dolgraag weer mijn oude pcos cyclus terug, slechts 1x per jaar licht bloedverlies met buikpijn. Maar dus absoluut niet weer zwanger worden. Condooms durf ik niet aan, we zijn er niet consequent genoeg voor en de laatste keer was het dus blijven zitten in mij en konden we alsnog een test gaan halen. Spiraal heb ik eerder al gehad, betekende 6 maanden continu buikkramp, rugpijn, non stop bloedverlies en uiteindelijk was hij verzakt en is hij eruit gehaald.

Wat blijft er dan nog over?

Meer vrouwen hier zoveel last (oa door endometriose), waar hebben jullie voor gekozen en hoe gaat dat nu?

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    mag een inplanon niet?
    Vriendin heeft dat omdat ze niet mag bloeden ivm bloedziekte..

Deel Deze Pagina