Dringende vraag

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Syra, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    In februari van dit jaar heb ik tijdens mijn menstruatie een implanon laten zetten. Sindsdien geen ongi meer gehad. Tot ruim 3 weken geleden. Ik werd ineens zonder pijn of voortekenen zwaar ongesteld. Een week lang en toen was t weer weg. 2 weken daarna had ik ineens steken in mn onderbuik en een klein beetje bloedverlies. Iets wat bij mij leek op een eisprong. Nu is mijn vraag....als je een implanon hebt hoor je toch geen eisprong te hebben? En je kan toch niet ongi worden als je geen eisprong hebt gehad? Zou dit betekenen dat mn Implanon niet meer werkt? En is het nu belangrijk dat ik een test doe?

2. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen implanon.. Maar mn zus had er wel een. Zij had ook nog steeds vaker bloedverlies of was soms ongesteld.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik zou even naar de huisarts gaan of bellen.

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ja hoor, heel normaal. Ik had ook een nexplanon en ik had soms helemaal niets, en soms had ik een week bloed. Valt geen pijl op te trekken. Dit is ook niet echt 'ongesteld' zijn, het is een ontrekkingsbloed dat een beetje te vergelijken is met wat je krijgt met de pil elke maand ;) Dit is mij verteld door de verpleegster.

Al moet ik zeggen dat de nexplanon bij mij niet heeft geholpen, ik werd alsnog zwanger tot 2 keer toe, maar dit is heeeeeel zeldzaam!

5. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga toch voor de zekerheid zaterdagochtend even testen. Dan zit ik soort van op mn nod. Het is dan 4 weken na mn laatste ongi.

Deel Deze Pagina