Hoi allemaal, ik ben nu ongv 3 maanden gestopt met de pil omdat ik er doodziek van werd. De eerste maand voelde ik me stukken beter en nu de laaste 3/4 weken voel ik me zo raar.. En het lijkt alleen maar erger te worden met de dag. Ik heb last van : Opgebolde buik Veel plassen Misselijk vooral savonds en na alles wat ik eet Hoofdpijn Haaruitval staat een soort druk op mijn borsten Moe Bijna geen trek in dingen Geen afscheiding meer terwijl ik dat eerst wel had rugpijn onhandig Last van winderigheid echni normaal! Het vreemde is ik ben gewoon 2x ongesteld geweest wel maar 3 dagen maar ik weet ookniet echt meer na 5 jaar pil hoe ik ongesteld hoor te zijn. Ik zit nu in zo een vervelende situatie ik heb even geen geld voor een test en de dokter kan ik ook voorlopig even niet naartoe (lang verhaal) vandaar dus dat ik er hier mee kom Zijn er vrouwen die snel zwanger waren na het stoppen met de pil? En zijn er misschien vrouwen die de eerste maanden gewoon ongesteld waren tijdens hun zwangerschap? Of vrouwen waarbij mijn symptomen hun bekend voorkomen van hun zwangerschap? Alvast heeeel erg bedankt!
schat,je hebt er niet bij verteld of je overtijd bent...en mag ik vragen wat je leeftijd is?....als je overtijd bent zou ik je toch aanraden te wachten tot je geld hebt voor een test
Ik ben van 21 tot 24 ongesteld geweest deze maand dat schrijf ik ook in me verhaal, ik ben ongesteld gewoon. Maarja gewoon... ben 5 jaar aande pil geweest en heb echt geen flauw idee meer hoe het bij mij hoort te zijn. Ik ben nu 20 waarom je dat wilt weten weet ik niet maja haha.. Groetjes!
ow sorry ik dacht dat je misschien eel jong was dat je niet naar de huisarts kan of durft maar dat is het dus niet....ik kan je verder niet echt helpen ik zou zeggen doe een keer een test als je t allemaal niet vertrouwd?
Ik zal zoizo wel een test moeten doen als het zo door blijft gaan. Maar ik vroeg me gewoon af of er vrouwen zijn op dit forum die ook de eerste maanden ongesteld zijn geworden gewoon netjes opt tijd. Ik vind het raar namelijk dat ik de eerste maand van het ontpillen helemaal nergens last van had en me juist beter ging voelen. En dat ik nu dan inneens wel ontpil klachten zou hebben.. En ik heb ook dingen die helemaal ni echt bij het ontpillen horen Hoe verloopt jou zwangerschap gaat alles goed? Groetjes!
In de winkel zijn die testen idd erg duur, maar op internet zijn ze veeeeel goedkoper. Misschien is dat een optie?
Hallo Pacifier, Het zou kunnen hoor meis. Als je die klachten nooit heb gehad en het lijkt er toch heel erg veel op dat je zwanger bent. Mijn zusje is de eerste keer ook gewoon ongesteld geworden ook een paar dagen maar daarna niet meer. Er zijn vrouwen die gewoon rond hun ongesteldheid gewoon wat bloed verliezen maar ook wat jij zegt niet lang. Ik weet niet waarom je niet naar de huisarts kan maar als het alleen is omdat je geen tijd heb zou je ook gewoon een potje urine af kunnen geven zodat hun het testen. Misschien een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen en misschien dat zij het willen doen. Pf wat agnes78 zegt meestal kan je via internet ook bestellen dat is veel goedkoper en achteraf betalen kan ook bij sommigge geloof ik.
Hey, allemaal erg bedankt voor jullie reacties. Als ik me klachten blijf houden zal ik zoizo over 2 weken een testje halen gewoon ff bij de drogist. Ik vind het ook gewoon een moeilijk iets want ik vind het wel zoooo dom van mezelf als het nietzo is dan heb ik zoiets van ohja jij bent lekker dom bezig! Ik voel me nogsteeds raar dus tjah nog maar even aankijken, er komen steeds meer dingen bij lijkt het wel. En echt ziek voel ik me niet, ik heb alleen een misselijk gevoel 90% vande dag en pijn in me rug en in me dijen een soort spierpijn en een vaag gevoel in me buik het lijkt wel alsof de hele zooi me darmen enzo omhoog gedrukt word attans zo ziet me buik eruit!