Testen meid... dat is het enige dat je de garantie kan bieden. Nu breng je jezelf misschien helemaal het hoofd op hol, terwijl je dan tenminste zekerheid hebt. Ik zou dus gewoon morgen een test halen en testen. Dan weet je precies waar je aan toe bent! Groetjes, Josien
Waarom niet gewoon testen? Uiteindelijk maakt het het niet anders, en de pil doorslikken terwijl je zwanger bent is gewoon absoluut niet goed.
Tja, misschien ga ik vanmiddag die test halen en test ik morgenvroeg. Maar ik vind het doodeng en omdat ik denk dat er praktisch gewoon bijna geen mogelijkheid is dat ik zwanger ben, test ik liever niet. Maar goed het afwachten duurt nu toch wel erg lang en idd is het niet goed dat mocht ik toch zwanger zijn ik dan ondertussen de pil nog slik.
Hoi Miekkie. Een test kan je wel uit je onzekerheid halen he! Een vriendin van me is ook door de pil heen zwanger geworden, nooit een vergeten , niet ziek geweest niets. Kreeg ook 2 maanden haar "menstruatie" (lees ontrekkingsbloeding). Ze was echter steeds misselijk en duizelig en ging naar de ha voor check up. Wat bleek? Ruim 2 maanden zwanger....dus als ik jou was zou ik zeker een test doen en een zwangerschap al dan niet uitsluiten! Succes!
Kans is inderdaad heeeel klein dat je zwanger bent volgens mij, zeker als je nu gewoon ongesteld bent geworden. Maar snap niet zo goed waarom je niet gewoon een test doet, ondertussen ben je er wel al bijna een maand mee bezig....
Mijn buik is inmiddels niet meer opgeblazen en ik ben nauwelijks nog misselijk. Ga niet testen. Kan gewoon bijna niet dat ik zwanger ben, praktisch onmogelijk.
Ik heb niet getest. Ik kreeg het gewoonweg niet voor elkaar om die test zelfs ook maar te halen, durfde het gewoonweg niet. Nu is er na het vergeten van de pil inmiddels al zoveel tijd voorbij, heb ik geen opgeblazen buik meer en geen andere verschijnselen meer, dat ik er nu weer helemaal vanuit ga dat ik niet zwanger ben. En dat is voor dit moeite ook het beste. Wie weet in de toekomst, maar nu even niet...
Ipv voor dit moeite, moest er natuurlijk staan; voor dit moment. Beetje te snel getypt, zo vroeg in de ochtend.