wil graag jullie mening weten over mijn verhaal

Discussion in 'Anticonceptie' started by essie1975, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi allemaal.

Ik wilde graag jullie mening ,advies en miss heeft iemand dit ook meegemaakt?
    Ik slik nu voor de vierde maand Trigynon de pil.
    Ik voel voor de zoveelste keer eigenlijk sinds 6 weken een soort raar gevoel in mijn buik.(lijkt op het schoppen van een baby maar dan super zacht)
    Ik heb inmiddels 3 kindjes en alledrie met een keizersnede geboren geworden.
    Mijn buik voelt opgeblazen en nu ben ik dus aan de pil maar wil gewoon stoppen omdat ik bang ben dat het miss met de pil te maken kan hebben?
    Heb trouwens 2 weken geleden een zwangers test gedaan maar die was negatief,maar blijf wel dezelfde symptomen houden,ook af en toe last van mijn rug als ik door mijn knieen ga.
    En lijkt alsof er een bal in mijn buik zit heel maf.
    Ben steeds bek af ook werk ik s avonds maarja daar kan ik ook moe van zijn natuurlijk en moe aanvallen op mijn ogen terwijl mijn ogen bij een goede oogarts zijn nagekeken en hoef geen bril.
    Ja deze aanvallen had ik ook toen ik zwanger was van mijn kindjes.

En ja er is zo weinig te lezen over keizersnedes dat ik nu gewoon denk dat ik zwanger ben maar ja dat lijkt me niet he?
    Ik word er een beetje gek van mijzelf :cry: :cry:
    Wie weet wat dit kan zijn?
    Oja een zwangerschaps test kan nu dus ook nu niet stel dat ik zwanger zou zijn want hcg zou allang uit mijn bloed zijn als ik nu 4de maand in zou gaan dat vertelde de verloskundige op dit forum.

Groetjes van Esther :D :cry:

2. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    heeft niemand een mening over wat ik nu mee maak?
    Ik heb nu zelfs pijn op mijn huid die puistjes doen gewoon zeer,echt vreemd.
    Wat zou het toch kunnen zijn?
    Slikt niemand Trigynon hier?
    Ik stop nu ook met de pil in de hoop dat het allemaal weg trekt,wie weet!
    Nou ik ga zeker naar mijn huisarts toe om te kijken wat dit is.
    :oops:
    Groetjes van mij. :D

3. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    je hebt tot aan het eind HCG in je bloed.. alleen de explosieve stijging is er niet meer.

pas na de bevalling zakt die terug onder 5.. en is niet meer aan te tonen door een test

dus volgens mij kan je toch nog steeds testen hoor.

4. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Heb 9 jaar trigynon geslikt maar dit niet meegemaakt. Misschien toch verstandig als je naar de huisarts toe gaat voor een bloedtest?

5. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Goede morgen :D
    Choco en Limmeke erg bedankt voor het mee denken met mij.
    Ik voelde vanmorgen een scheut pijn aan de rechterkant aan de onderkant van mijn buik.(Alsof een spier trekt in mijn buik .)
    ook doen die puistjes nog zeer als je eraan komt en daar heb ook eerder geen last van gehad.
    Trouwens geen pil meer geslikt en daar stop ik ook mee nu.
    Heb wel nu 10 dagen geslikt en midden in de pil strip gestopt.
    Ik ga woensdagmorgen naar mijn huisarts en kijken wat hij ervan vind.
    Wie maakt dit nu ook mee?
    Groetjes van Esther :D

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    Dan heb je de vk verkeerd begrepen denk ik, want de gehele zwangschap heb je het hcg in je bloed zitten, alleen na een bepaalde periode dat je de piek bereikt hebt zeg maar zakt het hcg gehalte weer naar beneden, maar een zwangerschapstest slaat aan vanaf 20 (tegenwoordig nog minder) en pas een paar weken nadat je bevallen bent, heb je helemaal geen hcg meer in je bloed zitten of in ieder geval minder dan 5.

dus je kunt zeer zeker nog wel een test doen, dus tja, twijfel je, zou ik zeggen op naar de apotheek of drogist en een test halen ;)

hoe dan ook denk ik dat de kans klein is dat je zwanger bent, maar sowieso zou ik toch naar de huisarts gaan en hem of haar voorleggen wat je telkens voelt.
    succes

7. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi nou ik durf eigenlijk geen zwangerschapstest te doen want ik denk niet dat ik zwanger kan zijn.
    Alleen die symptonen zijn een beetje vreemd maar kan ook bij de pil horen.

Ik ben nu sinds 7 februari ongi geworden en daarna de pil geslikt en toen op 11 feb de pil geslikt tot 20 feb en daarna gestopt met de pil en na 4 dagen weer ongi geworden waar veel slijm en bloed bij zat.
    Ik werd echt niet goed van de pil vandaar dat ik midden in de strip ben gestopt.Erg depri en rare dingen voelen in de buik.
    Pijnlijke gevoel bij de borsten en puistjes die pijnlijk aanvoelen.Erg trek hebben in eten.Oh mijn buik is ook een beetje aan het opzetten.
    Wie herkent dit van de pil?
    Groetjes van Esther.
    :D

Mamatje24 bedankt voor je berichtje,ik heb nu nog geen test gedaan en ik wil dit dus even afwachten tot ik niet meer ongi ben miss gaan die sympthonen vanzelf weg?

8. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn eerste reactie is een allergische reactie op de pil. heb je al dat overwogen? wellict eens een ander soort pil te proberen of een spiraaltje?

9. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    hoi Yinte :D

Bedankt voor je reaktie.
    Wie weet is dat het.
    Ik wacht het even af als de pil uit mijn lijf is.

Gefeliciteerd met je zwangerschap,heerlijk he zwanger zijn :D
    Ik heb het gelukkig drie keer mee mogen maken en erg trots op onze lieverds.

Groetjes van Esther :D

10. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    hoi allemaal.

Nou ik krijg eindelijk vrijdag duidelijkheid.
    Want ik krijg een echo van mijn buik :D om te kijken of er iets zit of dat
    mijn darmen het geweest zijn.
    Ik heb wel nog steeds gekke bewegingen in mijn buik en dat is nog steeds
    af en toe,niet aldoor.
    Ik heb vorige week nog een zwangerschapstest gedaan en die zegt niet zwanger dus waarschijnlijk zijn het toch mijn darmen maar het is gewoon een raar gevoel of ik iets voel zwemmen ofzo.
    Nou hoop ik maar dat het niet iets ernstigs is :cry:
    En die gekke plekjes op mijn handen waar ik niet zo vanaf kom echt jeukt dat is ook zo vreselijk irritant.En nu zitten er blaasjes op mijn handen echt naar.
    En als ik maar even achter de pc zit voel ik al een soort kramp in mijn buik een soort spierpijn(echt vreemd)

Wie herkent dit en is nu toch zwanger?
    Groetjes van essie

:D

11. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi essie ben van de microgynion 30 ook overgezet op de trygynon ik was er niet erg te spreken over had allerlei vage klachten heb deze pil anderhalf jaar gebruikt en ben er nog zwanger door geworden ook wil je niet bang maken maar na een hevige buikgriep heb ik de pil ook nog extra geslikt 4 dagen lang en toch zwanger het is wel erg welkom hoor het is mijn derde kindeje

12. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi JoJo32.

Jeetje wat een verhaal.
    Ja ik ben erg benieuwd naar de echo morgen en miss zwemt er wel een hele grote wonder in mijn buik,want dat is het dan echt zeker want mijn man is namelijk geholpen dus het kan gewoon niet waar zijn dat ik zwanger ben maar ja die gekke bewegingen in mijn buik of er een klein slangetje zwemt in mijn buik.
    Ook vorige week nog een zwangerschapstest gedaan en die gaf niet zwanger aan.

Zaterdag twee weken geleden ben ik zelf gestopt met de pil en drie dagen daarna was ik al ongi nog van de pil ,maar die bewegingen voel ik al heel lang ook toen ik die twee maanden de pil slikte.

Maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap want het blijft een wonder.

Bedankt voor je reaktie jojo32.
    Heel veel geluk met je baby en geniet er lekker van straks.
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Had je ook een zwangerschapstest gedaan die niet zwanger aan gaf of was je meteen naar je huisarts gegaan?
    Groetjes van Esther.

13. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi essie hoelang geleden is je man geholpen ik heb weleens gehoord dat er weer een zaadleidder aan kan groeien dan kan hij weer vruchtbaar worden tja de bewegingen die je voelt is wel heel vreemd kan het ook niet zo verklaren of je bent al dik 4 maand heen ik voel mijn kindje al met 13 week dus wie weet even over mijn test ik was 4 dagen overtijd toen heb ik de test gedaan en die was direkt positief kijk maar in mijn album ik ben 1 augustus uitgeteld
    groetjes jolanda

14. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi Jojo32.

Ja mijn man is in Oktober geholpen en ik was als extra aan de pil gegaan om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger zou worden,maar nu voel ik al echt al een tijd die bewegingen in mijn buik en nu heb ik ook vreselijk last van mijn handen(exzeem) niet normaal en het jeukt dus die gekke kwalen vind ik ook heel raar.
    Want ik heb wel vaker last van mijn handen gehad maar nu niet zo erg als nu :(
    Als ik zwanger zou zijn dan moet ik denk ik wel rond de 3-4 maanden zijn want deze maand zou de 4de maand zijn dat ik aan de pil zou gaan(Trigynon).
    Ik ben nu gewoon gestopt met die pil omdat ik het allemaal niet vertrouw en het zijn toch hormonen die je binnen krijgt.
    En ben erg stemmings gevoelig de laatste tijd dus nu zonder de pil proberen.
    Ik heb ook gewone ongi gehad van de pil en niet de natuurlijke ongi van mijzelf.
    Dus ik weet niet of dat invloed op de test kan hebben?
    En natuurlijk 3 keizersnedes gehad waardoor mijn buik zowiezo in de knoop zit,denk ik :(
    Wat denk jij ervan Jojo32?
    Groetjes van essie :D

15. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi ik heb ook overal jeuk over mijn hele lichaam hoelang ben je al gestopt met de pil want je moet toch je ongi weer een keer teug krijgen

16. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi Jojo32.

7 februari mijn ene laatste keer ongesteld geweest en toen die woensdag 11 februari de pil (trigynon) ingenomen en daarvan 10 keer de pil van in genomen en daarna gestopt met de pil op 20 februari.
    En mijn laatste ongi was op 25 februari en drie dagen ongesteld geweest.
    Maar dat waren niet de natuurlijke ongi want ze kwamen van de pil.

Dus ik ben benieuwd wanneer ik weer de normale eigen cyclus terug krijg. ;)

Groetjes van Essie en ik laat je weten morgen wat er op die echo te zien was oke?
    Fijne nacht.
    Groetjes van mij

17. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    Hier verschrikkelijke jeuk uit het niets aan voeten en handen :( krab mezelf helemaal open, lukt het niet op het tapijt, dan met de kam om maar van die rot jeuk af te komen :confused: ik heb sinds eergisteren Triamciolonacet creme van de huisarts gekregen en dat werkt wel goed, dus misschien een tip voor jullie? ;)

18. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi essie nou ben wel benieuwd wat er aan de hand is ik duim voor je

19. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi Jojo32.

Nou ze hebben flink wat foto s gemaakt van mijn buik etc,maar dus geen
    baby te zien dus niet zwanger.
    Ze hebben gezegd dat het waarschijnlijk mijn darmen zijn die flink wat roering maken in mijn buik dus dat zijn die bewegingen geweest :)

Ik ben nu zelf benieuwd wanneer ik ongi ga worden en hoop dat mijn cyclus een beetje normaal word.
    Ik ben echt blij dat ik weet waar ik nu aan toe ben en dat ik me geen zorgen hoef te maken.
    Jojo heel erg bedankt dat je met me mee hebt gedacht en ik hoop dat het met jouw ook verders goed gaat.
    Miss kunnen we blijven emailen ofzo als je dat leuk vind.
    Groetjes en geniet van je zwangerschap want ik heb van alle drie zo onwijs genoten en ik geniet nu ook zo van ze,dat wil je niet weten.

Toch vind ik het stiekem een beetje jammer dat er geen baby in zit maar aan de andere ook weer blij dat ik geen 4de keizersnede hoef want dat maakt me weer een beetje bang :(
    En helaas vind je op google niet veel info over de keizersnede hoe het later met je gaat,genezing etc.

Hele fijne dag en ik hoop dat jij ook van die jeuk af komt want bij mij komt het van de stress en een beetje pech dat ik de verkeerde zalf heb gehad waardoor mijn handen ontstoken zijn.

Hoi Mamatje24.
    Ben je zwanger miss want door je hormonen kan je ook last van jeuk hebben.
    Ik heb het door stress gekregen en nu zijn mijn handen dus ook ontstoken dat ik nu zelfs antibiotica voor krijg en ook een zalf voor snachts die ik er dun op moet smeren ;)
    Ik hoop dat de zalf snel voor je helpt.
    Groetjes van Essie :D

20. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi essie wat jammer aan 1 kant had zo voor je geduimd nog maar idd je weet nu wel waar je aan toe bent zit je niet zo meer met de zenuwen lijkt me leuk om te blijven mailen groetjes jolanda

Share This Page