Hallo dames, Ik gebruik de minipil. En ben in de eerste week 1 pil vergeten en in de tweede week 2 pil. Dus heb besloten om te stoppen om met een nieuwe beginnen. Maar ben nu al 2 weken gestopt maar nog niks. Niet ongi geworden. Normaal als ik stop word ik na 2 of 3 dagen al ongi? Kan iemand mij helpen. Heb al 2 testen gedaan waren neg. Wat nu??? Groetjes Jeanney3
ik zou even contact opnemen met je HA. Leg de situatie uit en vraag wat je moet doen. Het is per pil verschillend of je zomaar kan stoppen en met een nieuwe strip kunt beginnen. Je testen kunnen ook negatief zijn als je nog voor je verwachtte menstruatie test. maargoed ik zou even de HA bellen. succes! liefs Ang
Thanks voor de snelle reactie. Mijn HA is met vakantie, en heb contact opgenomen met de HA die dienst heeft en de assistente zei dat ik gewoon weer met de pil kan beginnen als ik dat wil. Maar dat wil ik natuurlijk niet. Maar kan dat zomaar?
Je hebt al eerder de pil gehad ? Dan kun je zonder recept naar de apotheek om nieuwe te halen. Als je de eerste dag van je menstruatie begint is hij gelijk veilig tegen zwangerschap.