Wanneer weer ongesteld..?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door QueenBee, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hoihoi! Ik vroeg me even af hoe lang jullie na de bevalling weer ongesteld waren geworden. Ik ben het namelijk (nog steeds) niet, en ik zou graag straks weer met de pil verder gaan, maar moet nog ff wachten op de :evil: :evil: ...

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik werd pas weer ongi nadat ik meer dan een maand was gestopt met bv geven.
    De eerste keer na 5 maanden en de tweede keer na 11 maanden!
    Natuurlijk verschilt het per vrouw, maar je mag gewoon weer beginnen met de pil als je ongi te lang wegblijft. Dat zei mijn ha teminste.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik geef geen BV en ben na 5 wkn weer ongi geworden.. zit nu alweer op de 2de ongi te wachten (althans... de nuvaring gaat er vanavond weer uit)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik geef ook geen BV en ben nog steeds aan het wachten op de eerste ongi..... (niet dat ik 't gemist heb, maar het is wel fijn te weten dat alles weer "normaal" is)

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ja pcies, daarom was ik ook zo "blij" dat alles weer werkte zoals het moet. (niet dat we het nog nodig hebben , maar toch! ;)

6. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    2 maanden na de bevalling ( had ik net 6 weken gevloeid....grrrr) Maar idd fijn dat alles weer werkt. Wacht nu op 2e ongi, zodat ik weer kan starten met de pil.

xxx

7. kristel

kristel Niet meer actief

Na 7 en 1/2 maand BV werd ik anderhalve maand later ongesteld.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oké, dus aan jullie antwoorden te zien is het normaal dat het nog wel even kan duren voor ik weer ongi word.. heb namelijk eerst bv gegeven en daar ben ik nu net een kleine 2 weken vanaf... ik wacht ff af...

9. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik ben bijna 7 weken terug bevallen van mijn dochtertje en ben ook nog steeds niet ongesteld. Zit er eigenlijk wel op te wachten want dan kan ik weer met de pil beginnen.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Nicole28; Ja ik netzo. Heb alleen gister gehoord dat het ongeveer 12 weken na je bevalling wel zou moeten komen en als het dan nog niet zo is, dat de ongesteldheid zou worden opgewekt ofzo.. ik heb het ook maar gehoord... :(

11. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Als je bv geeft kan het iets langer duren. Ik heb 6 weken volledige bv gegeven en toen ik ging minderen met bv geven, werd ik twee weken later ongesteld. Opwekken van menstruatie? Nooit van gehoord, de natuur regelt het wel, lijkt me!

xxx

Deel Deze Pagina