ik was 8jaar toen ik voor de eerste keer ongesteld werd en ben op mijn 12de aan de pil gegaan omdat ik altijd ziek was als ik menstrueerde nu ben ik 26 en gestopt met de pil ik ben natuurlijk extreem lang aan de pil geweest heb er verschillende gehad, mijn laatste was de minerva pil. nu vroeg ik me af hoelang heeft het bij jullie allemaal geduurd heeft. ik weet dat dit per persoon heel erg verschild, vraag me alleen af of er meer mensen zijn die zo lang aan de pil zijn geweest, vind dat ik best extreem lang aan de pil ben geweest en jong! meerdere stemmen is mogelijk
Is je vraag nu of het zwanger worden snel gelukt is na het stoppen met de pil? Zoja, Ik ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest. In maart 2009 gestopt en wel gelijk regelmatige cyclus.. Daarna met condoom geklust. We wilden er deze maand voor gaan (december) maar in onze halfbakken ronde in november was het al raak! dus ronde 1 Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord
Weet niet zo goed hoe ik je poll moet invullen omdat er eigenlijk 2 vragen staan. Maar ik ben ong 13 jaar aan de pil geweest en we hebben er bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Dit is uiteindelijk gelukt met hormonen.
De poll is idd een beetje onduidelijk. Er staan 2 vragen en je kan maar 1 bolletje aanklikken.. Dus maar ff zo reageren: Ben 12 jaar aan de pil geweest en in ronde 10 had ik posi test in mijn handen!
Ruim 10 jaar de pil geslikt en in de 2e ronde was het raak. Het was de 1e ronde dat we op tijd geklust hebben.
hoi allemaal, mijn verhaaltje past hier misschien niet helemaal tussen, maar misschien ook wel. ik ben nu ruim een maand geleden gestopt met de pil (yasmin) daarvoor heb ik de prikpil, microginon 30 en de diane gebruikt. deze pillen hadden bij mij absoluut niet de gewenste effecten (non-stop bloedverlies, ik was gewoon de hele maand ongesteld, de hele tijd buikpijn, moodswings e.d. ik kan dus gewoon niet tegen de stoffen die in de pil zitten) en na 3 jaar continu wisselen van pil ben ik helemaal gestopt op advies van mijn gyn. Voordeel hiervan is dat ik nu lekker helemaal nergens meer last van heb, nadeel ik ben overtijd!! ik heb helaas een ongelukje gehad in de "meest vruchtbare periode" en nu ben ik aan t afwachten maar er komt niks. ik heb eigenlijk meteen getest en de uitslag was negatief..nou vraag ik mij af, hoort het zo te zijn dat alles uitblijft of moet ik me zorgen maken (vriendlief eist abortus, ik niet!) en nog een keer gaan testen als het nog langer uit blijft. zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad? liefs
Ik heb ongeveer 10 jaar aan de pil geweest, in juni 08 gestopt en in nov 09 na clomid zwanger geworden. Heeft dus bijna anderhalf jaar geduurd.
Ik heb 13 jaar de pil geslikt en was zwanger in ronde 1 ! @chicksel is dit nu de eerste maand dat je van de pil af bent? Dan zou het namelijk kunnen dat je lichaam je cyclus even opnieuw aan het regelen is en dan kan het dus zijn dat het even duurt (ontpillen) en anders over een paar dagen maar nog een keertje testen. En mocht het zo zijn dat je wel zwanger bent laat je beslissing voor een eventuele abortus niet alleen afhangen van 'vriendlief' maar doe wat je zelf voelt ook al eist hij het
heb 4 jr de pil geslikt en ronde 9 nog niet zwanger,, mag misschien maandag een ander berichtje droppen liefs
ik was 17 dat ik aan de pil ging omdat ik altijd ziek was elke maand weer en het werd steeds erger. Gestopt toen ik eind 19 was...en binnen 3 maanden zwanger.