PIl vergeten!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door klarinet, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ben effe nieuwsgierig of er meer mensen zijn die de pil wel eens vergeten? Vorige maand al twee keer!!!! en deze maand ook weer een keer!!!! Ik ben echt perplex als het me weer gebeurt. Ik ben normaal erg perfectionistisch, vandaar!
    We hebben momenteel niet echt een actieve kinderwens, maar mocht het gebeuren dan heb ik daar geen problemen mee!
    Maar hoe vaak gebeurt (of gebeurde) het jullie??

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nooit, echt niet :D
    ik slik nu geen pil maar toen ik hem slikte vergat ik het nooit.

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij mij ook nooit.... 13 jaar geslikt en geen dag overgeslagen...gewoon altijd het zelfde ritme, tanden poetsen, vitaminepil en de pil.....

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik vergat hem ook nooit:)

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb hem weleens vergeten toen ik hem nog slikte ('s avonds altijd), maar dan dacht ik er meestal de volgende ochtend weer aan als ik de badkamer in kwam stappen en de pilstrip zag liggen, dus dan nam ik hem alsnog in. Maar dat gebeurde me niet vaak. Eens in het half jaar misschien ongeveer.

Ik heb ook weleens gehad dat ik de pil liet vallen en dat hij door het gat van de wasbak viel. Weg pil. Ik weet niet meer wat ik toen deed.... Ik dacht door met de volgende pil in de strip.

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    uhm, heel vaak.. bijna elke strip wel een keer..
    Blijkbaar niet super vruchtbaar?!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik vergeet em wel eens te nemen.. meestal kom ik er op tijd achter en neem alsnog maar soms ook echt over geslagen..
    Misschien toen al onbewust mee bezig:( ;)

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik vergat hem ook wel eens, nooit iets gebeurd. En in een ronde dat ik er niet 1 vergat was ik ineens zwanger, apart he... :(

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik vergat hem ook weleens. Zeker in mijn studententijd, dan kom je 's avonds niet altijd helder in je bedje terecht ;)
    Maar gelukkig niet supervruchtbaar, het is nooit mis gegaan..

Tegenwoordig (met kind) zit het beter in mijn systeem. Als de kleine naar bed gaat, pak ik zijn tandenborstel uit de douche en neem de pil in. Mocht ik hem dan missen, zie ik hem liggen als ik zelf ga tandenpoetsen. Dus nu gaat het eigenlijk niet meer mis.

Het scheelt ook dat ik een 24+4 pil heb. Dan heb je 24actieve pillen, en 4 zonder functie. Maar dan slik je dus continu door. Kun je ook niet vergeten om weer te starten..

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik vergat hem ook wel eens..heb zelfs eens per ongeluk de stopweek langer gemaakt:$ maar niks gebeurd

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha ik vergat hem echt nooit en toch zwanger:) door de microginon 50 ... maar mijn god wat zijn we nu blij met ons mannetje en zijn broertje of zusje op komst!:D

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    In 5 jaar tijd, maar twee keer vergeten.
    Best knap vind ik haha. Moet wel zeggen dat vriendlief me er vaker aan heeft moeten denken.

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ben hem ook zo vaak vergeten:)

En in die tussentijd is er ook niks gebeurt .

Ik had trouwens altijd een alarm zodat ik hem niet zou vergeten , misschien is het wel ideaal voor jou.

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik was hem 1x vergeten kleine 4 jaa geleden en ik heb een prachtige zoon van 3 jaar!

en nu in eerste ronde raak! dus super vuchtbaar

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik moet zeggen het gebeurt me de laatste jaren wel regelmatiger dan in het begin. Onze HA noemt het een soort van "pilmoeheid". Maar ik ben alleen zwanger geworden toen we gestopt waren met de pil.
    Maar ook nu.... ik vergeet m regelmatig, maar kan m dan wel altijd binnen 36 uur innemen.

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    In 17 jaar nog nooit vergeten. Jeetje wat heb ik eigenlijk lang de pil geslikt, als ik het zo bekijk! Ik slikte hem altijd 's ochtends, samen met de tandjes poetsen zo'n vast ritueel.

Deel Deze Pagina