Enorm heftige menstruatie?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Shaddixxx, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goed, ik wist niet echt in sub-forum ik dit nou het best kon plaatsen, dus doe ik het maar hier ;)

Ik slik de pil, en meestal als ik m'n stopweek heb, heb ik 6 dagen na m'n laatste pil m'n menstruatie. Dat is altijd een dagje, op dag 2 is het eigenlijk zo goed als niets meer.

Nu heb ik vorige week zondag m'n laatste pil geslikt, en ben afgelopen maandag weer begonnen. Ik ben maandag ongesteld geworden, maar het is echt zó veel heftiger dan normaal.
    Ik heb echt enorm veel buikpijn (ook op plekken waar ik het normaal gesproken helemaal niet voel) en ik verlies veel meer bloed (ik slik de pil nu dus alweer 4 dagen, maar ik ben nog steeds ongesteld!)..

Iemand enig idee waardoor dit kan komen? :)

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Dit is wel heel lang voor een doorbraak bloeding, anders bel je voor de zekerheid even de huisarts?

3. Dit is dag 5.. Is dat echt extreem lang?

Het is nu te laat om de huisarts te bellen, ik vind het een beetje raar om hier de HAP voor te bellen ;)
    Als het maandag nog steeds is misschien bellen?

Het is niet zo dat ik er echt last van heb, ik voel me verder niet ziek ofzo, alleen die buikkrampen af en toe, pff ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    heb ik vorige maand gehad.. toen ik weer met de pil begon na de stopweek was ik een beetje ongesteld... nadat ik begonnen was met een nieuw strip bleef ik ongesteld.. soms veel, soms minder..
    moest van de ha meteen een stopweek inlassen, was netjes na 3 dagen ongesteld en word alweer een stuk minder..

Share This Page