pil vergeten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door oxbow, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ben verleden week dinsdag en donderdag mijn pil vbergeten (ja lekker stom en kwam er te laat achter).

Nu geef ik volledige bv en ook dus nog 's nachts.
    We zijn 2 keer intiem geweest.
    Is de kans groter op een zwangerschap nu?

Ik ben 6 maanden terug bevallen en slik cerazette.

2. Lizzy22

Lizzy22 Niet meer actief

Ik weet dat het in ieder geval uitmaakt wanneer je de pil vergeten bent, in welke week.
    Vaak maakt 1x vergeten niet uit.
    In de eerste week is het ook niet zo erg, maar in de 3e week wel dacht ik..
    Moet je maar even googlen, staat wel iets op.
    Ik heb hetzelfde gehad..
    Na de stopweek 4 dagen vergeten.. gewoon vergeten te beginnen...

3. Alita

Alita Niet meer actief

ben je al eens ongi geweest?

4. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Als er niet langer dan 6 uur tussen de voeding s nachts zit, dan ben je goed beschermd tegen zwangerschap, maar een kans van 2%, zonder pil gebruik. Dus ook nog met de pil erbij, ook al 2 keer vergeten, maakt de kans op zwangerschap nog kleiner

Er blijft natuurlijk altijd een zeer kleine kans bestaan. Zelf sterilisatie is niet 100% betrouwbaar. . .

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij is de kans dat je met volledige bv zwanger wordt heel klein. helemaal als je nog niet je cyclus terug hebt.
    maar zeker weten doe je het pas over 2 weken als de test nega is...

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

ER zit zeker minder dan 6 uur tissen de voedingen 's nachts.
    Alleen werk ik 2 dagen per week en dan zit er 7 a 8 uur tussen een voeding overdag.
    Ik ben wel ongi geweest na de bevalling 3 keer, maar wel onreglmatig.
    2 maanden terug ben ik met cerazette begonnen.

Ik weet bij de andere heb ik wel gewoon een eisprong gehad ondanks de bv,m want die kon ik voelen, nu heb ik niet sgevoel dof wat dan ook, dus denk ook niet dat het het geval kan zijn, maar het speelt soms wel door je hoofd, dat het niet echt slim was om iets te gebruiken.

7. Alita

Alita Niet meer actief

Dus je had eisprong tijdens pilgebruik bij je andere???

Nu met bv en pil is er een kleine kans...maar goed je wist toch dat je m vergeten was en hebt onbeschermde sex gehad?

Hou het in de gaten en anders testen!

Nu heb ik soms wel eens het idee zwanger te zijn maar deze pil geeft veel klachten...het is dat het de enige is met bv anders zou ik m niet slikken! Hab vaker het gevoel ongi te worden wordt het niet..misselijk enz....bah rotpil!

8. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik herken dat die klachten van die pil, gek wordt ik ervan.
    Na de eerste heb ik hem ook geslikt en na 1,5 jaar was ik er echt klaar mee.
    Nu toch maar weer mee begonnen, omdat geen vierde willen en ja stom dat ik hem vergeten ben en stom dat ik neit aan een condoom gedacht heb, maar daar ben ik nu echt niet continue mee bezig helemaal niet, als we een keer de kans krijgen (lees altijd wel een kind die niet slapen wil of eentje in bed)

nee geen eisprong tijdens het pilgebruik, maar wel tijdens de bvperiode.
    Heb het zelfs getest met ovulatietesten en het is echt zo.
    Deze keer weet ik het niet zeker, maar bij de andere 2 was het zeker zo.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja het kan gewoon natuurlijk tijdens het bv geven dat je een ei krijgt...;)
    Ja het is geen fijne pil.....en idd beetje stom van jezelf want als je nu zwanger bent ben je het gewoon zelf schuld:(
    Maar ik snap je wel als je al eens de kans krijgt....;) maar goed dan nog...

Maar daar ging het niet over....;)
    Maar misschien aan sterilisatie denken ofzo?

10. oxbow

oxbow Niet meer actief

daar denken we wel aan, alleen ik ben er nog niet aan toe ;)

Ik zou nog wel een vierde willen, maar mijn man absoluut niet meer.
    Hij wilde al geen derde, maar uiteindelijk heeft hij toch mee ingestemd (en hij is heel blij met ons jongste mannetje hoor)
    Maar met 3 is hte voor hem echt klaar en voor mij nog niet.

Een vierde komt er du sniet, maar ik ben er nog niet aan toe om het ook defintief onmogelijk te maken.
    Ik ben nog niet zo heel erg oud en wie weet krijgen we straks toch spijt, al is het voor mijn man 100% een nee.

Helaas kan ik niet tegen hormonen en is dit of de condoom de enige optie.

Slik jij deze pil al lang?

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja hier dus ook nog niet de zekerhied dat er nooit meer een derde komt...vriend wilt liever niet maar ik wel misschien ooit..
    Ik zou denk ik nooit zoiets dureven je weet het maar nooit he..

Ik slik m nu sinds een paar weken na de bevalling en bij de oudste ongeveer 1 jaar geslikt...

Deel Deze Pagina