PCOS en ineens eigen cyclus!!??

Discussion in 'Anticonceptie' started by Dwergje, Nov 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Oke nou ik heb al jaren geen menstruatie of sporadisch dat het uit zichzelf komt 2 jaar over oudste dochter gedaan doormiddel van chlomid en 2 jaar over de jongste door middel van ivf (ok 2013) maar nu sinds maart april heb ik ineens een eigen cyclus?!! Dus aan de microgynon 30 gegaan begin erg misselijk en hoofdpijn 2de maand net weer ander halve week aan de pil en toen begon ik savonds met menstruatie kramp en bloed met afvegen en overdag was er niks dat heeft dus totdat ik weer moest stoppen aangehouden, toen besloten aan de prikpil te gaan omdat de pil dus niet goed werkte (voor de oudste ook de prikpil gehad en toen werd ik niet ongesteld) en nu dus al paar dagen weer menstruatie kramp savonds en met vegen bloed en nu dus 'ongesteld' ik snap er niks van en wordt er echt niet goed van hoe kan dit nou!!!

Ik weet niet of het hier goed staat weet niet waar het ondervalt maar ik hoop dat er iemand is met PCOS die mij kan helpen want ik wordt gek ik snap er echt niks van hoe kan dit nou! Nu we 2 geweldige meiden hebben hoeft het voor mij niet meer en ineens eigen cyclus! Ik wilde helemaal niet meer aan de anti conceptie inverband met mijn pcos en ik niet ongesteld werd maar nu ik wel ongesteld wordt heb ik toch groter risico? Dus aan de anti conceptie maar wordt nu gewoon overal doorheen ongesteld! Bah

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel erg raar ja.

Ik had wel eens last van een doorbraakbloeding tijdens de prikpil. Na het stoppen van de prikpil kreeg ik last van dagelijks bloedverlies wat zeker 8mnd aanhield, maar stopte als ik hormonen slikte (van de gyn moest ik weer even aan de pil).

Wellicht is er dus iets anders aan de hand, want je kan nl ook bloed verliezen zonder dat je een eisprong krijgt.
    Hoelang geleden is de bevalling?

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou je huisarts contacteren. Het kan onschuldig zijn maar je bent er liever snel bij als het ernstig is!

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Bevallen in ok 2013 nu dus jaar geleden en in maart/april dus ineens spontaan ongesteld, dokter idd a
    l gebeld vrijdag en morgen afspraak om 10 over half 11 maar ben bang dat hij gaat zeggen ja je hebt nu een eigen menstruatie deal wit it maar voor mij is dit alles behalve normaal

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    PCOS kan ook over gaan!
    Je hoort wel eens dat na een bevalling de klachten weg zijn en dat op een normale manier zonder hulp zwanger worden nodig is.

Voor jou komt het dan helaas te laat, maar zou fijn zijn als het weg is nietwaar?:)

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Catmommy van mij had het nu bij het oude mogen blijven had voor mij nu echt niet meer gehoeven 😢 vandaag bij de ha geweest en die heeft me weer een verwijsbrief gegeven naar de gyn dus daar 20nov afspraak

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Er zijn minder fijne gevolgen aan PCOS, dus als ik jou was zou ik blij zijn als het weg is:)

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Ook hier is de PCOS weg. Althans geen kralenkrans eierstokken. Ook een cyclus alleen duurde dat maar even...
    Raakte dus zwanger. Nu een mirena. Wou alleen dat de overbeharing wegging!

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik had ook PCO, uiteindelijk zwanger geworden van mijn tweeling via Clomid. Na de zwangerschap een tijdje weer de pil geslikt maar voelde me daar niet lekker meer bij, 2 jaar lang gestopt en 2 jaar lang normale cyclus gehad netjes 32 dagen......

Share This Page