Bang voor plaatsen Mirena na gestuntel Huisarts

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mirjam04, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Hallo allemaal,

Zo net terug van de huisarts. Ze heeft geprobeerd om een mirena spiraal te plaatsen. Ik was de 3e voor haar die dag en die gingen allemaal zonder problemen.
    Bij mij ging het echter niet. Ze wilde mijn baarmoeder opmeten maar dit lukte niet. Ze kwam er niet doorheen.
    Volgens haar was een vrouw die nog geen kinderen had gehad nog makkelijker dan mij. Terwijl ik toch echt al een zoontje heb. Ze had dit het afgelopen jaar nog niet 1 keer meegemaakt.

Ze heeft me nu dus doorverwezen naar een gynaecoloog. Ben hier nu wel wat huiverig voor want ze heeft me echt wel pijn gedaan!
    Ze kwam ook wat klungelig over. Het begon al bij de eendenbek, die was niet goed volgens haar (ze kon niet bij mijn baarmoedermond) dus moest eerst opzoek naar een andere.... Nadat die erin zat bleef ze dus maar prikken (auuuu!!!) Tja.... tja.... nee het gaat toch niet lukken...
    Pfff ben er eigenlijk klaar mee, maarja nu maar even doorzetten.

Moet ik me zorgen maken (nogal angst haas) Of ben ik bij een gyn in betere handen?

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ondanks niemand gereageerd heeft wil ik toch even zeggen dat ik vandaag bij de gyn geweest ben en hij zit erin!!

Dit was een veel fijnere ervaring dan bij de huisarts. Veel beter apparatuur, betere stoel, eendenbek en iemand waar je je bij op je gemak voelt.

Het deed 2x ietsje pijn en na 5 min zat hij erin. Daarna niks meer gevoeld!! Ik kon die man wel omhelzen zo blij! Nu op de bank met dekentje maar ik voel tot nu toe echt niks! :)

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
  4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier precies hetzelfde gehad, gestuntel bij de huisarts en bang voor gedoe bij de gyn. En daar zat hij er binnen de kortste keren in, zonder problemen. Fijn dat je dezelfde ervaring hebt :)

5. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ja je hoort alleen de horror verhalen maar dat was mijn ervaring dus niet. Ook wel eens fijn om te lezen hihi. Heb gister avond trouwens wel heftige pijn gehad maar die waren vanmorgen weer weg.

Deel Deze Pagina