wit vocht

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kleine, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hoi...

ik was vanochtend aan het vrijen met me vriend, maar ik voelde dat ik TE erg nat werd we stopten om even te kijken ( ik dacht miss kleine ongesteldheid) maar er bleek echt heel veel dik wit vocht eruit te komen?

wat is dit :(

liefs, melissa

2. ik denk dat je gewoon heeel erg opgewonden was :)

3. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    neej dat was het echt niet anders wist ik wel hoe het eruit zag ;)

maar het leek net op een slijmerig prop wat eruit kwam ik had gezocht op intenet maar daar stond " kan te maken hebben eisprong" ja dat kan niet want kheb geen eisprong omdat ik de prikpil gebruik.

maar mijn prikpil is bijna afgelopen kan het dan toch zijn dat het met de eisprong te maken heeft

naa snap er helemaal niks meer van

nogmaals damens het kwam echt niet omdat ik opgewonde was ofzo :p

liefs melissa

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Misscien toch cervixslijm? Kan je vruchtbaar zijn nu?

5. Allereerst is daar de slijmprop die de baarmoedermond (de ingang van de baarmoeder) afsluit. Deze slijmprop is het grootste deel van je cyclus zeer moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Maar in de dagen voor je eisprong verandert de samenstelling van de slijmprop. Hij wordt beter doorgankelijk voor de zaadcellen. Vrouwen die hun lichaam goed kennen, kunnen dit merken. De afscheiding wordt dunner en je kunt er draden mee trekken. Als je het slijm tussen je duim en wijsvinger houdt en je beweegt je vingers voorzichtig uit elkaar dan zie je echt draden verschijnen, dit is een teken dat je eisprong niet lang meer op zich laat wachten…

het kan inderdaad een eisprong geweest zijn. al duurt het met de prikpil langer voordat je na het stoppen ervan weer een normale cyclus hebt. ik zou me er niet zo druk over maken als ik jou was.

Deel Deze Pagina