Hallo dames, Hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen.. Ik hoef geen reacties van beter opletten enzo want dat weet ik zelf ook nu. Ik ben bijna 7 weken geleden bevallen van omdat ik een poos niet meer vloeide En vorige week zaterdag weer begon te bloeden dacht ik eigenlijk dat mijn menstruatie weer begonnen was. dus ik ben op die zaterdag ook weer begonnen met het slikken van de pil (eerste dag van de menstruatie) ik had gelezen dat je dan ook meteen beschermd bent. Op woensdag was het bloeden weer gestopt ik heb toen die avond seks gehad, die woensdag ook gewoon nog de pil ingenomen savonds maar nu kwam ik er dus vanmorgen achter dat ik donderdag vrijdag en zaterdag de pil gewoon vergeten ben… heel stom maar ben ook zo druk met de kleine enzo dat ik er ook helemaal niet meer aan denk.. dus heb ik die 3 vergeten pillen vanmorgen alsnog maar ingenomen.. maar nu bloed ik sins gister weer en best veel is dit dan mijn echte eigen menstruatie pas of is dit nu van de pil? ik weet het niet meer.. moet ik nu gewoon de stip afmaken? En kan ik nu weer zwanger zijn omdat ik de dagen erna toch een paar vergeten ben hierna geen seks meer gehad maar omdat ik gelezen had dat je meteen beschermd bent als je de pil op de eerste dag van je menstruatie neemt. Xx
Zit er geen bijsluiter bij je pil, bij de mijne zit er een soort smal boekje die vanalles verteld bijv. Als je in de eerste week een pil bent vergeten en wat je moet doen enz. Wat je kan doen is de ha ass vragen of misschien is de apotheek nog beter. Succes! Heb in al die vele jaren wel eens 1 pil vergeten maar nooit 3 achter elkaar dus heb verder niet echt tips.
Zit er geen bijsluiter bij je pil, bij de mijne zit er een soort smal boekje die vanalles verteld bijv. Als je in de eerste week een pil bent vergeten en wat je moet doen enz. Wat je kan doen is de ha ass vragen of misschien is de apotheek nog beter. Succes! Heb in al die vele jaren wel eens 1 pil vergeten maar nooit 3 achter elkaar dus heb verder niet echt tips. Oeps dubbel m'n foon bleef hangen.
Iig niet meerde gemiste pillen in een keer nemen. En zo vlak na de bevalling zijn er mi allerlei scenarios. Enige wat zekerheid biedt is een zwangerschapstest . Als je volgende week woensdag of donderdag test heb je meer zekerheid. Een morning after pil ( als je echt niet zwanger wil worden nu) heeft ook geen zin