pil vergeten.................!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door emmie, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

hoi hoi!

Ik zit met een probleempje.......nou ja probleempje.......
    Ik ben afgelopen vrijdag en zaterdag mijn pil vergeten! dom dom dom

Ik zat net in mn eerste week van mn nieuwe strip, en ben het gewoon vergeten!

Zaterdag avond (was uiteten met mn man) bedacht ik me ineens, heb ik vanochtend mn pil wel gehad?
    Eenmaal thuis ging is gelijk kijken en nee had hem nog niet genomen...en.........die van vrijdag ook niet! shit shit! dus gelijk allebei genomen (het was inmiddels al na 12uur! dus eigenlijk zondag)
    we hebben die week wel sex gehad (woens en donderdag)
    Zondag (gisteren) heb ik wel een beetje bloed (nou ja gekleure afscheiding) verloren en vandaag ook nog een heeeeel klein beetje......
    Maar er is een kans dat ik zwanger ben he?

Ik voel me vandaag en gister trouwens ook wel misselijk af en toe en heb een appart gevoel...........en moet vaak plassen........
    Maar misschien zit het ook wel gewoon tussen mn oren he? zo snel merk je dat toch niet?!

Liefs emmie

2. je verteld dat je de pil bent de vergeten in de eerste week. de dag dat je dat bloed verloor lijkt me niet iets met een zwangerschap te maken hebben omdat dat begin 2e week is. als je normaal regelmatig de pil slikt en nu dus 'ineens' neit, kan je lichaam door de war zijn, wat het bloedverlies verklaard.

wbt de misselijkheid, lijkt me nog erg vroeg voor als je zwanger zou zijn, want je hebt pas later deze week je eisprong.

maar als je geen bloeding hebt als je met je strip bent gestopt, zou ik voor de zekerheid wel een zwangerschapstest doen.
    succes! rachel

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

in de 1e week van je pil heb je geen eisprong toch? dus lijkt mij niet dat je zwanger bent

4. emmie

emmie Niet meer actief

ik heb geen idee, daarom vraag ik het ook he?
    :(
    ik maak me alleen een beetje zorgen, normaal vergeet ik het nooit dus dan is het toch logisch dat je ff in de stress schiet?
    niet dat het erg zou zijn als ik zwanger zou worden/ zijn, maar ik wacht liever nog heel ff...

maar bedankt voor jullie reacties!

xxx Emmie

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Is het niet zo dat als je in de 1e week vergeet, dat de pil verminderd werkt en je nu alsnog vruchtbaar kunt zijn? Dus zou je nu juist met condoom moeten vrijen, toch?

6. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik ben mijn pil vergeten te nemen donderdag! Heb het pas vrijdagavond gezien wanneer ik mijn volgende al moest nemen! Dus is ook langer dan 12u! Nu zit ik toch ook een beetje met de stress hoor!
    Het was bij mij in de tweede week van mijn strip en ik heb mijn eisprong juist gehad, want ik kan dit telkens goed voelen!
    We hebben woensdag sex gehad, donderdag vergeten en vrijdagavond mijn eisprong gevoeld!
    Ik voel niks hoor, dus ik zit er nu niet elke seconde van de dag aan te denken maar ben toch een heel klein beetje ongerust!

Leen

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als je hem vergeet in de 2e week is het geen ramp, dan ben je extra beschermd. Juist als hij vergeten word in week 1 werkt de pil minder

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Kijk even in de bijsluiter van de pil die je slikt, daar zit meestal een duidelijke beschrijving in van hoe en wat als je de pil bent vergeten.

9. emmie

emmie Niet meer actief

ja als je het in week 2 vergeet, hoef je je niet druk te maken!
    Juist in week 1 en de laatste week is het wat riskanter... :(
    bij pil vergeten in week 1 staat (ikke dus 2 pillen!) de eerste 7 dagen vrijen met extra voorbehoedsmidddelen, kans op mogelijk zwangerschap!

10. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik ben nu toch al wat geruster! Het zal waarschijnlijk niets zijn dan!
    Bedankt voor de antwoorden...

Deel Deze Pagina