Ik heb nu sinds bijna 3 maanden het koperspiraaltje maar heb zoveel pijn en steken als ik ongesteld ben is niet meer normaal en ben dan ook bijna 2 weken ongesteld (de eerste keer bijna 3,5 week). Ook als ik niet ongesteld ben heb ik pijn/steken. die draadje zijn bij mij ook vet lang. Ik kan ze gewoon zien zeg maar Heb de dokter gebeld en die zegt steeds dat hij goed zit en dat de pijn erbij hoort. ik mag over 2,5 maand terugkomen als ik nog zo veel pijn heb! Word er niet vrolijk van
Heb je een echo gehad om e controleren of het goed zit? Ander zou ik daar gewoon om vragen. Het is jouw lichaam en jij voelt dat het beste aan. Je moet je vooral niet laten opdragen om nog zo lang te wachten, hoor! Zelf heb ik twee keer een koperspiraaltje gehad. De eerste keer zat het niet goed en de tweede keer wel. Toch heb ik de tweede keer ruim vier maanden buikpijn, bloedverlies en extreem veel slijmverlies gehad. Ik heb 'm eruit laten halen en het was direct over. Succes ermee!
ik heb 5 weken nadat het spiraaltje geplaatst was een echo gehad en toen zeiden ze dat hij goed zat. maar de pijn word nu alleen maar erger. heb de dokter net weer gebeld of hij wil kijken of hij nog wel goed zit, maar dat wil hij niet! hij zegt dat hij goed zit en weer hetzelfde kom over 2,5 maand maar terug. ik moet maar even door de pijn heen bijten. hij wil het spiraaltje er ook nog niet uithalen, want hij zegt dat het goed zit en dat de pijn wel weg gaat
Sorry hoor, maar wat een vreemde huisarts! Als je er zoveel last van hebt en jij wilt het ding laten verwijderen dan moet je dat toch zeker zelf weten? Ik zou het als ik jou was sowieso geen 2,5 maand meer aankijken, maar hooguit nog één cuclys ofzo. Als die touwtjes zo lang zijn dat je ze kunt zien dan kan het misschien wel zo zijn dat jouw lichaam het spiraaltje afstoot. Sterkte ermee!
Het spiraaltje kan door samentrekking van de baarmoeder toch niet meer goed gaan zitten ( heb ik ook gehad ) en het is toch iets vreemds in je lichaam en het zal zich af proberen te stoten... Ik zo er toch op staan om nog een echo te krijgen,bij mij zat ie ook niet goed had er overigens weinig last van maar mijn vriendin had ook enorme steken! Succes!