2x pil vergeten minerva

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lovewinnie, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb afgelopen week (dus eind week 2 van de strip)) 2 dagen achterelkaar de pil vergeten namelijk maandag en dinsdag en kwam hier woensdag achter maar heb de pillen alsnog geslikt en zit dus weer op schema. maandag en woensdag heb ik sex gehad dus risico dus. woensdag een beetje bloedverlies gehad bij het afvegen en zondag ook wat.

ik maakte me er niet zo druk om tot ik vandaag opmerkte dat ik erg misselijk ben en veel dorst (eerste simthomen vorige zwangerschappen) en dacht er opeens weer aan. ik moet vrijdag ongesteld worden en weet dan vast meer maar slikt iemand de pil minerva en heeft de bijsluiter bij de hand?

is week 2 een risico week? en bestaat de kans op zwangerschap? dit is trouwens de 2e maand dat ik de pil slik vandaar dat ik hem vergeten ben denk ik moet er weer aan wenne.

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Op mijn bijsluiter staat dat de tweede week het minst risico inhoudt!
    En een paar van de mensen hier op het forum zeggen dit ook!
    Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat je zwanger bent, je zult moeten wachten denk ik!
    Die bloedingen kunnen zijn omdat je lichaam in de war is doordat je die twee pillen vergeten bent en daarna terug gestart bent!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o gelukkig dan ben ik wel gerustgestelt dat de kans minimaal is. het zal dan vast puur toeval zijn die symthomen en zal me lichaam gewoon in de war zijn.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou vanmorgen ongestelt geworden tenminste dat dacht ik want het is alweer over snap er niks van.ik heb ook geen menstratiepijn zoals gewoonlijk en ben nog steeds misselijk . heb wel soms wat roze verlies gehad met afvegen maar ben dus nog geen uur ongesteld geweest. hoopdat het morgen doorbreekt anders weet ikhet ook niet meer

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    De kans is echt heel erg klein! Ik zou even kijken of het goed doorbreek en anders gewoon een testje doen (min. 14 dagen na het onveilige contact), maar ik schat de kans erg klein in!

Deel Deze Pagina