tijd geleden.. Dee vragen heb ik op een ander forum ook gesteld: Ik ben in week 1 2 x de pil vergeten. Pil 3 en 4. In de stopweek geen sex gehad, ik ben namelijk de 5e tot 7e dag van de stopweek ongesteld. Ik zit nu over de helft van week 2. Wel regelmatig sex met mijn vriend, eigenlijk altijd als we samen thuis zijn.. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben? ls ik oor hoeveel moeite het sommige mensen kost om zwanger te raken.. Dan zul je zien dat ik de pil vergeet en het in 1 keer gebeurt.. Wat zijn de kansen?
Sja, hoe graag de kans is, dat kun je zo niet zeggen. Waarom je contact met de huisarts op moet nemen als je de pil vergeten bent en sex hebt gehad, is dat je de morning afterpil kunt krijgen. Maar je zegt dat je ongesteld bent geweest. Dan ben je dus niet zwanger!
In week 1 is het gevaarlijk... en dan niet voor de sex de week er voor.. maar er na... met 2 pillen is die kans er helemaal... Ik zou maar eens contact opnemen met de dokter.. Dit is niet de eerste keer dat dit je overkomt, als ik me goed herinner was jij degene die antibiotica had gebruikt en toen onbeschermd had gevreeen. Misschien toch maar eens over condooms nadenken, al kan je daar niet goed tegen.. Of.. misschien is een andere vorm van anticonceptie een optie? Ik probeer je niet de les te lezen... maar geef toe... zo is het op een dag toch raak...
Daphne, ik had het over de stopweek, week 4 dus, van mijn vorige strip. En het feit dat ik ongesteld ben geworden is vanwege de normale bloeding die je bij de pil krijgt, zwanger of niet. Maar dat ik niet zwanger was wist ik dus Natasja herinner je het of las je even terug Condoom is echt niets, liever geen sex dan met condoom. Overigens vergeet ik de pil nooit, dit was de eerste keer, ik had er door omstandigheden niet aan gedacht. En ja er is altijd een eerste keer, en die keren kunnen vaker voorkomen maar ik gok er niet op.. Maar áls ik al een eisprong zou hebben, komt die toch pas rond.. Ja vandaag eigenlijk? Ik zie mn vriend zaterdagnacht pas. Misschien naief gedacht..
Ik dacht boo?? Hihi ja bekende ava.. Maar goed, ik snap niet hoe de kans groot zal zijn maar ik snap sowieso niets van de cyclus. Moeten ze me maar eens uitleggen. Over 2 weken merk ik het wel denk ik...
Sorry, maar dit vind ik wel heel makkelijk gedacht. Ook fijn voor je vriend, als jij er zo over denkt.
Als je de pil slikt dan heb je eigenlijk geen cyclus.. daarom is het zo moeilijk te bepalen.. want het is niet zeker dat je een eisprong krijg als je de pil vergeet..
Je eisprong moet nu ongeveer komen en je ziet wel of je zwanger bent of niet. Gebruik dan in hemelsnaam een condoom, of als je de afgelopen dagen nog sex hebt gehad, ga dan naar de dokter voor een morning after pil. Ik vind het lekker makkelijk om te denken, ik zie wel wat er gebeurd. Bovendien heeft je vriend hier ook nog een stem in.
Mijn eisprong moet nu ongeveer komen. Als ik die al krijg. Maar ik heb geen sex de eerst komende dagen. Voor de MAP is het te laat, te lang geleden sex gehad. Ik 'zie het wel' bedoeld, over twee weken kan ik testen. Gemakzuchtig of niet meer dan logisch?
Symptomen tot nu toe: Overvloedige witte vloed. Zoveel als de laatste 2 of 3 dagen is het nog nooit geweest. Normaal een klein beetje, sochtends, nu al de hele dagen door.
Ik ben vandaag 'ongesteld' geworden. Licht bruinverlies. Laatste pil was afgelopen zondag. Wat betekent het bruinverlies?