Ik scheer altijd netjes mijn oksels en gebruik deodorant van nivea en nu sinds 1 week doet het erg pijn als ik deodorant onder mijn geschoren oksels spuit kan dat ook te maken hebben met een zwangerschap Ook heb ik zeer pijnlijke borsten en savond wat missselijk, ik ga me morgen vroeg testen want ben nu 8 dagen overtijd, mijn vriend en ik hopen natuurlijk op een mooi wondertje veel liefs winnie1984
Dat vroeg ik me dus ook af, Zoals je weet ben ik dus zwanger, hihi, En sindsdien heb ik het probleem als ik me oksels scheer, me hele oksel onder de bultjes staat, terwijl hetzelfde soort mesje gebruik en ook dezelfde scheergel... Ook heb ik een deo waar ik voorheen nooit last van had na het scheren en nu wel...
ja heel gek is dat ik gebruik ook gewoon de zelfde mesjes enzo maar heb het nog nooit eerder gehad heel raar ben benieuwd morgen een testje doen!!! Veel liefs winnie1984
ik heb vanmorgen getest en jammer het was negatief, ben bang dat ik nu heel lang moet w8 als ik het zo eens lees over het ontpillen