Ineens korter ongesteld dan voorheen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Duveldraakje22, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    hallo allemaal,

Afgelopen zondag ben ik ongi geworden, dit was al een dag te laat. Nu ben ik na 3 dagen niet meer ongesteld, terwijl ik voorheen altijd 5 a 6 dagen ongesteld was. Kan dit aan de pil liggen? Of is het mogelijk dat ik toch zwanger ben? (zie topic: Te laat begonnen en 3 keer pil vergeten) Ik ben nu aan de 3e strip van de Yasmin pil begonnen. Ik slik al vanaf mn 15e de pil, altijd microgynon, en altijd was ik bijna een hele week ongesteld. Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs,
    Duveldraakje22

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het kan aan de pil liggen hoor, maar zelfs toen ik de pil nog slikte wisselde het bij mij tussen de 3 en 6 dagen.

En ik was echt niet zwanger ;)

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Het zal waarschijnlijk ook wel aan de pil liggen. Ik heb alleen de laatste dagen zo'n last van mn borsten en de misselijkheid komt echt met vlagen opzetten, mn nagels zijn ineens keihard en groeien ze veel sneller dan eerst, kon ze eerst altijd zo ombuigen. Ook zijn mn darmen ontzettend aan t rommelen, als voordat ik ongesteld werd en nu nog.
    Misschien is het verstandig om het even af te wachten, maar ik blijf het gevoel hebben dat ik zwanger ben.

Liefs,
    Duveldraakje22

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik moet zeggen dat ik normaal gesproken altijd 5 dgn ongesteld ben, 3 dgn gewoon en dan 2 dgn weinig maar bruinig...de laatse keer (15 juni) ben ik het precies 1 dag geweest, en de dag erna was het eigenlijk zo goed als over dus ja waar het aan ligt mag joost weten, heb het dus dit keer maar 1 dag gehad (2 dgn te vroeg en maar 1 dag)

zo zie je maar weer dat je nergens vanuit kunt gaan... ;)

5. tammy79

tammy79 Nieuw lid

1 jul 2006
    3
    0
    0
    het kan zijn dat het inderdaad door de pil komt dat je hierdoor korter ong bent

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik was zonder de pil ook korter ongesteld dan met. Het is niet motiverend voor het blijven slikken van de pil! Misschien hebben wij allebei de verkeerde pil of zo?

Groetjes,

Dominique

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik ben nu inderdaad ook gestopt met de pil. We willen nu echt eraan gaan beginnen. Ik denk niet dat het meteen raak is, maar hopen mag altijd toch.

Groetjes,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina