hoi mensen, Ik ben nu 4 maanden van de pil af, omdat we bezig zijn om kinderen te krijgen. Ik heb een regelmatige cycles, maar heb sinds anderhalve week rare verschijnselen zoals, krampen helemaal onder in mijn buik, mijn borsten doen overal pijn, voor het avond eten ben ik misselijk. Heb het idee dat er ook een bultje op mijn buik zit onderin. Ik moet vandaag ongstelt worden, maar ben het nog niet. Kan iemand me misschien helpen. Ik ben nogal onzeker Groetjes Kim
tja eigenlijk je nod afwachten. En als die er niet is gewoon testen. Ik moet nog even wachten tot mijn nod en ben jaloers nu dat jij al op je dag zit. Ik loop elke dag me testen voorbij en denk: nee nee nee eerst mijn NOD! hihi
idd toch nog ff afwachten, de kwaaltjes zyn zo uiteenlopend en is moeilijk te zeggen.. want bij iedere vrouw gebeurd er wel iets anders met haar lichaam.. maar hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt! en veel succes met het afwachten!
Hoi allemaal, Ik heb 's middags een test gedaan en die was positief Ik kan het eigenlijk niet geloven, maar zal maandag toch maar ff de dokter bellen dat ik een positieve test heb. Hihi Ben echt super blij ! Groetjes
hey goed man! Nou dan kan ik je maar 1 ding zeggen... (voorzichtig dan wel nog een beetje) maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes maandag