Pil doorgenomen en klachten?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door nijntje1984, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb mijn pil na mijn vorige strip gewoon doorgenomen om mijn regels niet te krijgen ivm vakantie. Dit is gelukt en heb een heerlijke vakantie gehad! :)

Alleen, sinds vorige week ben ik af en toe duizelig. Het is geen lage bloeddruk, want het gaat niet over als ik iets zout eet (hetgeen anders wel gebeurt). Mijn buik is ook redelijk opgezet.

Kan het doornemen van de pil hier de oorzaak van zijn? Ik neem vandaag overigens mijn laatste pil van de strip en dan stop ik er ook mee (doosje is net leeg).

2. Bri

Bri Niet meer actief

Nooit iets van gemerkt, als ik eens had doorgeslikt.
    Zou je niet gewoon iets onder de leden kunnen hebben, een virusje of zo?

Overigens; als ik duizelig word door lage bloeddruk, is dat bij mij niet ineens over als ik iets zouts eet. Veeeeel drinken helpt wel, maar ook niet van het ene moment op het andere.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als ik zout eet bij lage bloeddruk, voel ik mijn bloeddruk gewoon stijgen. Heel gek! ;)

Een virusje is het niet. Volgens mij ligt het echt aan de pil. Ik heb maandag de laatste van m'n strip genomen en vanaf gisteren is het aan't beteren.

Ik slikte trouwens yasmin. En ik had, net nadat ik dit ontwerp gestart had, een ander topic gevonden over klachten met yasmin. En die kwamen voor een stuk overeen. Vandaar dat ik het nog wijt aan de pil.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Van zout stijgt ook je bloeddruk. Daarom worden de mensen met een hoge bloeddruk geadviseerd helemaal geen zout meer te eten of minimaal zout te gebruiken als het niet anders kan.

Naja, en bij sommige wordt dat vlugger opgenomen als bij een ander. De volgende keer zal ik dat ook maar eens proberen.

Om een antwoord te geven op je vraag: Geen idee! Heb het zelf nog nooit gehad, sorry :D in ieder geval niet zover dat ik weet dat het door de pil veroorzaakt wordt.
    Misschien ben je verstopt? Poep je nog wel genoeg of misschien sla je vocht op? Heb je een opgeblazen gevoel, of is je buik ook daadwerkelijk op gezet?

Probeer anders voor de zekerheid een zwangerschapstest en als je er last van blijft houden kun je nog altijd naar de huisarts gaan, wacht er niet te lang mee he ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt voor je antwoord chocoladekoekje!

Mijn darmen werken de laatste 2 weken prima! :) Heb er even last van gehad toen we net terug waren van vakantie (maar was toen ook niet verstopt), maar dat is voorbij. Dus daar ligt het volgens mij ook niet aan.

Mijn buik is nu iets minder opgezet, maar mijn regels komen er vandaag wel aan. Waarschijnlijk toch wat vocht vastgehouden dan.

Zwanger zijn sluit ik uit ;)

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Oke dan is het goed! :) Succes verder, krijg je er opnieuw last van of blijf je er als nog last van houden, wip dan even bij de huisarts langs. Die vreet je niet op :p

Deel Deze Pagina