wel of niet overtijd?

Discussion in 'Zwanger worden' started by baboe, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand me helpen kan. Ik word al 4 maanden op vrijdag, keurig na 28 dagen, ongesteld. Nu is het inmiddels zondagavond en nog geen spoor van menstruatie, alleen wat onderbuikkrampen. Wat ik me afvraag: ik ben rond mijn eisprong ontzettend ziek geweest (koliekpijnen). Is het mogelijk dat daardoor mijn eisprong niet, of later heeft plaatsgevonden? Want ik heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn, geen symptomen. Kan je cyclus veranderen oiv ziekte?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    oei moelijk meid ik weet het niet.
    ben benieuwd wat andere antwoorden.
    ik heb er zelf nooit last van gehad.
    ben wel eens ziek geweest tijdens een periode./

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je elke keer precies op 28 dagen zou zitten, dan ben je niet elke keer op vrijdag ongi. Dan zouden je dagen moeten verspringen. Zou even nagaan wanneer je vorige keer ongi bent geworden en vanaf die dag er 28 gaan tellen, waarscheinlijk kom je dan op een andere dag uit of op een langere cyclus.

Als je dan uit komt op overtijd, zou ik er even een testje tegen aan gooien. Weet je het meteen zeker. En niet iedereen heeft kwaaltjes tijdens zijn zwangerschap. Een vriendin van mij heeft in het begin helemaal nergens last van gehad.

Succes meid

4. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    dank je wel voor jullie berichtjes. Ben nog steeds benieuwd of er meiden zijn die wel eens een verandering in de cyclus hebben gehad doordat ze ziek waren? Of kan het zijn dat je cyclus heel regelmatig is en dan toch een keer langer duurt? Ik wil mezelf niet gek maken, zijn al een jaar bezig...

5. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Helaas weet ik hier ook geen antwoord op. Maar ikzelf was ook altijd erg stipt ongesteld en dacht bij de eerste keer ook dat ik ongi ging worden. (wat dus niet zo was)
    Ik zou er idd ff een testje tegenaan gooien. Is spannend, maar dan ben je wel van je onzekerheid af. Ben benieuwd.

6. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hmm, het blijft verwarrend he? Ik zal morgenochtend een testje doen (ook al heb ik totaal niet het gevoel dat er nu iets anders dan anders is)....Ik zal hier morgenavond wel even neerzetten wat de uitslag is. Ik zie dat jij al een heel eind op weg bent voor je tweede kindje! Veel succes deze laatste weekjes en bedankt voor je antwoord.

7. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi

ik hoor hier idd dames die rond hun eisprong ziek zijn geweest en daardoor hun ei een paar dagen later hebben gekregen en dan wordt je dus ook later ongi maar ik zou voor de zekerheid toch even een testje doen

liefs lisje

8. Fennie

Fennie Lid

Feb 18, 2009
    30
    0
    0
    Ik zat ook al maanden op 31 dagen. Vorige keer opeens 26 (op 26 januari) en nu nog steeds niet. Ik heb vorige week maandag voor het laatst getest, maar durf nu niet goed. Omdat ik sinds donderdagavond een beetje bruinverlies heb. En 1 keer iets rood met afvegen. Het kan dus wel zo veranderen. Heb ik hier al meer gehoord. Maar lijkt me vervelend als je al zo lang bezig bent. (Wij zitten in ronde 8). Nou, succes, en hopen dat we allebei gauw duidelijkheid hebben. :(

9. Fennie

Fennie Lid

Feb 18, 2009
    30
    0
    0
    ronde 8 , dus. Foutje denk ik, haha.

10. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoi hoi,
    Nou voor mij is de verwarring voorbij. Kennelijk toch een late eisprong door ziekte inderdaad. Werd gisterenavond laat licht ongesteld. Het zet vandaag nog niet door, maar ik heb wel echt helderrood bloedverlies.
    Dank je wel allemaal voor het meedenken!

11. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    jammer s6 volgende ronde ;)

liefs lisje

Share This Page