wanneer moet ik nu beginnen .

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door happymama, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo ,
    ik heb een vraagje . wanneer moet ik nou beginnen met de pil .??

ik had mijn spiraal weg laten halen zoals ik al eerder schreef .
    heb 2 weken last van bloedingen gehad (dan weer wel dan weer niet )
    nu was eergister mijn NOD en vandaag dus 2 dagen overtijd .
    nu had ik vanmorgen dus wat slijm met wat bloed .
    dus ik dacht jaaaaa kan ik beginnen met de eerste pil vanavond . maar net naar t toilet geweest en heb ik dus een puntje bloed(rozig) op mijn inleg kruisje en niks met afvegen .
    dus t zet niet door .....
    maar moet ik nu wel beginnen met de pil of is dat pas als je echt helder rood bloed verlies hebt !??

eerder dacht ik miss zwanger te zijn van een echte wonder baby omdat mijn ei net een dag na t verwijderen van spiraal was , maar had eergister een test gedaan en die was nega

2. happymama

iemand enig idee

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    hier zelfde vraag, lees ff mee

4. happymama

5. Alita

Alita Niet meer actief

pff moeilijk hoor, ik vindt het altijd zo stom op de dag van je ongi...want wanneer is dt nu!!

Je kunt ook gewoon nu beginnen en dan rekeing ermee houden dat het deze maand niet veilig is....

6. happymama

jah dat zou kunnen idd , maar omdat ik nu niet echt ongi ben en wel een negatieve test ben ik bang dat ik toch zwanger ben(verschillende kwaaltjes ) ... had de test gedaan op NOD maar nu dus 2 dagen over tijd of toch niet .
    stel ik ben zwanger dan is de pil niet echt gezond vandaar

7. Alita

Alita Niet meer actief

nee klopt....ik zou het gewoon afwachten en over een week beginnen dan....

8. happymama

zou ik vanmiddag of vanavond testen of beter morgen vroeg en even w8ten of t alsnog doorzet

9. Alita

Alita Niet meer actief

s`morgens is altijd beter.....

10. Alita

Alita Niet meer actief

maar dit is je eerste ronde(noemen we het maar even) na het verwijderen van het spriraal?

11. happymama

jah klopt heb m eruit laten halen door de vele buikpijn maar de dag na t eruit halen was mijn ovulatie 2 dagen daarvor toevallig gemeenschap gehad . dus in theorie zou t kunnen .
    normaal gesproken heb je 2 dagen last van een klein beetje bloed verlies na de spiraal ....
    ik zou dus eigenlijk beginnen met de pil tot de zomer en dan willen we voor een 2e gaan , maar is t nu dan is t ook niet erg en wel een echt wonder kind

12. Alita

Alita Niet meer actief

maar hoe weet jij dat je je ei hebt gehad als ik vragen mag?
    ja met een spiraal heb je gewoon je ei he....maar kan sperma wel doordringen met een spiraal...

ja het zou zomaar kunnen natuurlijk...maar het kan net zo goed je cyclus zijn die het niet meer snapt...

13. happymama

de spema kaan gewoon door spiraal en ik heb me ei gevoeld een dag na t verwijderen .....
    t spiraal zorgt alleen dat je na de ovulatie een te dun slijmvoes hebt om in te nestelen . je eitje kan zelf bevrucht worden met spiraal alleen nesteld ie dus niet in . maar aangezien me spiraal er uit was net voor de eisprong

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik weet dat het kan idd ..... nou ik zou zeggen testen morgen...daarom vindt ik een spiraal een raar anticonceptiemiddel...je baby`s worden gewoon vermoord eigenlijk...niet lullig bedoeld he;)

15. happymama

idd dat was ook een van de reden dat ik m nietr wilde meer . t is een soort mini mk . de dokter heeft t nooit verteld ben er zelf achter gekomen op internet .....

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb m ook gehad ooit...:(maar wist ook van niks!
    Nu was ik wel wat jonger toen dus er niet zo mee bezig maar als je er alleen maar al aan denkt:x

Maar goed ga je nu morgenvroeg een testje wagen?

17. happymama

jah idd net nog naar t toilet geweest en nog steeds niks dus bijna 3 dagen over tijd . ik had mn banner vanmorgen te snel aangepast

18. happymama

weer een negatieve test maar geen ongi:(
    wat kan ik t beste doen ? de ha bellen of de vk .
    heb de huisarts al es eerder gevraagd maar kreeg t idee dat die t ook niet snapte .
    heb t id dat de vk er meer over weten ook .....

19. Alita

Alita Niet meer actief

meid gewoon afwachten....ik denk dat je cyclus in de war is...als je zwanger zou zijn moet je toch deze week positief testen en anders gewoon even afwachten een ha kan nu ook niks doen

20. Alita

Alita Niet meer actief

dus zwanger!!!!! hahaha gefeliciteerd!!

Maar het was dus eigenlijk niet de bedoeling he....

Deel Deze Pagina