pil yaz 24+4 vergeten zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Cooks, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik ken de pil niet, maar weet wel met een gewone pil, dat ook een menstruatie niet kan uitsluiten of je wel of niet zwanger bent.
    door het slikken van de pil krijg je een kunstmatige menstruatie.
    ik ken een aantal mensen die door de pil heen zwanger zijn geraakt, maar toch iedere keer met de pilstop menstrueerde..
    dus hoe dan ook, een testje is de enigste manier om er achter te komen.

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Dankjewel voor je reactie cheryll, denk jij dat deze menstruatie ook nog kunstmatig is? Omdat ik zo abrupt ben gestopt. Als het over is ga ik sowieso even een testje doen hoor, inderdaad je weet maar nooit :)

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Heel erg bedankt voor je reactie. Dus deze is kunstmatig, dat wist ik niet. Als het over is ga ik sowieso even een testje doen, de kans is inderdaad klein maar wel aanwezig, het kan dus sowieso, fijn dat je snapt dat ik de geen MAP heb gehaald, ik had wel de huisarts gebeld die zij dat over die MAP. Ik heb ook een bijsluiter daar stond in raadpleeg arts, ik weet wel dat het een lichte pil is omdat ik die express gekregen heb vanwege stemmingswisselingen e.d. in mijn menstruatie periode. Ik had toen nog strikt aan de huisarts gevraagd of die onveiliger was omdat ik ook de diane pil heb geslikt en microgynon 30 *die waren dus wat zwaarder* van volgens hem mocht het niks uitmaken.

4. Alita

Alita Niet meer actief

en hoe is het???

Deel Deze Pagina