Lieve mensen, Ik wilde even vertellen dat alles tot nu toe erg goed gaat, heb vrijwel geen last van de kwaaltjes, alleen pijnlijke borsten en ik lust absoluut geen patat en gebakken aardappels meer. Ben nu verslaafd aan alles met aardbei, mijn buik groeit ook al goed ik pas zelfs nieuwe rokjes van 4 week geleden niet meer! Ik kan het dus niet meer verbergen. Heb wel een vraag of het erg is dat je zo weinig kwaaltjes hebt? Ik voel me wel hartstikke zwanger ondank dat ik eigenlijk nergens last van heb. Oja! Heb wel eens last van stemmings wisselingen .. Zo was ik gister avond super vrolijk, en vanmorgen weer hartstikke down.. Liefs!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker toch dat je geen kwaaltjes hebt? Kun je er extra van genieten lijkt me zo. En stemmingswisselingen horen er inderdaad bij. Join the club . Beter geen kwaaltjes dan dat je overal last van hebt. Geniet van je zwangerschap.
Gefeliciteerd! ! Fijn geen kwaaltjes. Ik ben morgen 12 weken en heb ook nauwelijks kwaaltjes. Alleen puistjes, en soms kan ik heeeeeeeelll boos worden mijn borsten voel ik wel en mijn buik is opgeblazen. Voel me verder super goed. Dit zegt niks, gisteren het hartje goed horen kloppen. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je zw ! hier ook geen tot weinig kwaaltjes, beetje moe en onwijs veel pukkeltjes maar thats it Gelukkig maar ! haha hoe minder hoe beter
Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Ik ben 8 weekjes en heb al ruim 2 weken zoooooo ontzettende misselijkheid, ondanks zetpillen nog niks anders als spugen.. Ik zou dus graag zo kwaaltjes loos die weken doorkomen!
Ik ben 30,5 week en nog steeds nagenoeg geen kwalen gehad, in t begin ook helemaal niks, alleen wat moe tussen week 9-12 maar ach.. Lekker toch!
Jullie reacties stellen me wel gerust! Heb op t moment n dipje.. Maar dat hoort er ook bij! Ben ook super blij dat ik er zo weinig last van heb, maar wat niet is kan nog komen..
Ik had ook geen kwalen, alleen tussen week 7 en week 10 druk met werken geweest en daardoor oververmoeid wat als gevolg had dat ik moest spugen afentoe van vermoeidheid. Verder tot de dag van vandaag niet echt kwalen gehad.