Hallo allemaal! Ik zat erover te denken om yoga-lessen te gaan volgen. In een ver verleden heb ik zoiets wel eens gedaan, maar dat is lang geleden. Zijn er hier meiden (en natuurlijk heren ) die ervaring hebben? Is het een aanrader? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Josien
Ik doe al jaren aan yoga. Ik vind het heerlijk. Ik doe wel de wat intensievere variant, poweryoga. Het is heel ontspannend én toch gebruik je veel spieren. Pim
Ik ben zelf ook van plan om yoga lessen te gaan volgen dus ik lees even aandachtig mee in je topic . Liefs, misspuma
ik heb het ook een hele tijd gedaan en zo mee gestopt (stom) na de vakantie ga ik het weer oppakken waarom omdat het gewoon ff een uur rust is even wat voor mn zelf
Nou precies, dat was eigenlijk ook de reden dat ik het wilde gaan doen. Lekker wat tijd voor mezelf en een uurtje of anderhalf echte innerlijke rust. Maar ik voelde me al een beetje vreemd... Iemand zei dat yoga alleen voor grijze vrouwtjes was . Maar gelukkig zijn er meer meiden die dit wel zien zitten . Ik voel me al niet meer zo alleen! Groetjes, Josien
Nou mn mannetje zei ook voor oude vrouwen maar voelde me er echt lekker bij Hier start het seizoen weer in september dan ga ik zeker weer beginnen
Volgens mij is yoga echt voor alle leeftijden hoor! Ik heb zelf 1 proefles gehad. Werd helemaal gek, vond het zo'n enorme verspilling van mn tijd. Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Voor anderen is het juist een heel fijn rustpunt in de week. Als jij er zin in hebt, zou ik het zeker gaan doen!
Heb 4 lessen gevolgd. Enne, ik vond het nogal uhm.. hoe zal ik het zeggen.. saai denk ik En ik zat wel met allemaal zweefjes in een groep, werd er ook niet beter op.. Maar ik ben meer van het actief bezig zijn, zo word mn hoofd leeg. Dus lekker hardlopen. Maar das heel persoonlijk. Als je echt iets relaxed wilt doen en bewust met je lijf en ademhaling bezig wil zijn is het zeker geschikt denk ik Zonnegroetjes, Maja 8)
persoonlijk vind ik het niks ik heb prive lessen gehad en het enige wat ik ervan kreeg waren lachkicks haha maar je kunt het zeker wel uitproberen hor, veel mensen vinden het lekker .. ff een uurtje rust en lekker relaxed. maar het is zeker niet voor oude vrouwtjes hor! ik was 15/16
Ik heb zwangerschapsyoga gedaan en had het nooit verwacht maar vond het heerlijk! Ik denk dat het ook wel afhangt van de mate van zweverigheid. Dat viel bij mij reuze mee. Want als ze teveel gaan mummelen over chakra's en zonnevlechten enzo word ik een beetje lacherig. Maar dat viel dus ontzettend mee. Zit er ook over te denken om weer 'gewone' yoga te gaan doen (niet voor zwangeren) maar dan misschien poweryoga ofzo. Benieuwd naar andere ervaringen!